Deprecated: Methods with the same name as their class will not be constructors in a future version of PHP; plgContentJComments has a deprecated constructor in /home/titreazad/domains/titreazad.ir/public_html/plugins/content/jcomments/jcomments.php on line 25
یک پایگاه عرب‌زبان با انتشار مطلبی، نوشت: به رسمیت شناخته شدن «شورای عالی سیاسی» یمن توسط مقامات روسی موجب شگفتی ائتلاف سعودی علیه یمن و غافلگیری آن شد.
 

 به گزارش تیتر آزاد به نقل از خبرگزاری مهر، پایگاه عرب زبان «أخبار الساعه» با انتشار مطلبی، نوشت: مسئولان ائتلاف سعودی علیه یمن هیچگاه انتظار نداشتند که روسیه از شورای عالی سیاسی این کشور حمایت کند.

بر اساس این گزارش، این پایگاه تصریح می کند: بر همین اساس، حمایت صریح مسکو از شورای عالی سیاسی یمن موجبات شگفتی ائتلاف سعودی و غافلگیری آن را فراهم آورد.

«أخبار الساعه» در ادامه می نویسد: اعلام حمایت روسیه از شورای عالی سیاسی یمن توسط کاردار مسکو در صنعاء، ضربه سختی بر پیکره «منصور هادی» و ائتلاف سعودی وارد آورد.

این پایگاه همچنین می نویسد: روسیه پیشتر نیز با مخالفت با برخی طرح ها و قطعنامه ها در خصوص یمن در شورای امنیت سازمان ملل، ضرباتی را به ائتلاف سعودی وارد کرده بود.

گفتنی است، توافقنامه تشکیل «شورای عالی سیاسی» یمن روز شنبه هفته جاری به صورت رسمی به تصویب نمایندگان پارلمان این کشور رسید.

انتهای پیام/