Deprecated: Methods with the same name as their class will not be constructors in a future version of PHP; plgContentJComments has a deprecated constructor in /home/titreazad/domains/titreazad.ir/public_html/plugins/content/jcomments/jcomments.php on line 25

سخنگوی وزارت امور خارجه در پاسخ به سوال دانا مبنی بر تایید یا تکذیب اخبار تخلفات دو دیپلمات اروپایی در غرب کشور گفت: تا کنون گزارشی مبنی بر تخلفات این دو نفر دریافت نکرده ایم.

به گزارش تیتر آزاد به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ بهرام قاسمی سخنگوی وزارت امور خارجه صبح امروز در نخستین نشست خبری خود با اصحاب رسانه در پاسخ به سوال دانا مبنی بر تایید یا تکذیب اخبار تخلفات دو دیپلمات اروپایی در غرب کشور گفت: تا کنون گزارشی مبنی بر تخلفات این دو نفر دریافت نکرده ایم.

وی با تکذیب خبر دستگیری این دو دیپلمات از سوی نهاد های امنیتی تصریح کرد: وزارت امور خارجه در جریان این سفر بوده است و با هماهنگی این سفر رخ داده است.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر علت سفر این افراد به نقاط مرزی و کاری بودن این سفر خاطر نشان کرد: تا جایی که اطلاع دارم سفر توریستی بوده است.

قاسمی با بیان اینکه گزارشی مبنی بر تخلفات این دو دیپلمات در غرب کشور به وزارت امور خارجه نرسیده است عنوان کرد: قطعا اگر تخلفی در این زمینه به وزارت امور خارجه گزارش و اثبات شود با این دیپلمات ها طبق روال قانونی برخورد خواهیم کرد.

انتهای پیام/