Deprecated: Methods with the same name as their class will not be constructors in a future version of PHP; plgContentJComments has a deprecated constructor in /home/titreazad/domains/titreazad.ir/public_html/plugins/content/jcomments/jcomments.php on line 25
رسانه های خارجی تخصصی والیبال طی خبری اعلام کرده اند، یکی از افراد اعزامی به مسابقات آزمایشی المپیک، دست به سرقت زده است!

 

به گزارش تیتر آزاد به نقل از خبرگزاری موج، سایت جهان والیبال در خبر خود اعلام کرد که یکی از مسئولان یکی از فدراسیون های برجسته والیبال جهان در روزهای پایانی بازی های المپیک ۲۰۱۶ ریو دو ژانیرو موجبات رسوایی این فدراسیون را به بار آورده است.

بنا بر این گزارش به نقل از سایت انگلیسی جهان والیبال (م د) ۵۳ ساله که از اعضای فدراسیون والیبال ایران است در حالی که روز سه شنبه ۲۵ اوت در روزهای پایانی المپیک سعی داشت اجناسی را از مغازه ای در کوپاکابانا به سرقت ببرد دستگیر شد.

بنابر خبرهای دریافتی از پلیس ریو وی در حالی دستگیر شد که بدون پرداخت پول اجناسی که در کمر لباس خود پنهان کرده بود در حال خروج از مغازه بود.

در سایت g1.globo.com نوشت: (د) پس از دستگیری به ایستگاه پلیس برده شد و پس از پرداخت غرامت آزاد شد، اما وی همچنان باید پاسخگو باشد و به همین منظور پاسپورت وی توسط پلیس توقیف شد تا مانع خروج او از برزیل قبل از ادای توضیحات لازم شود.

به روایت یکی از مسئولین  انجمن فوتوالی که تمایلی به افشای  نام خود نداشت ، (د) نائب رییس انجمن فوتوالی ایران، در لیست اعزام به ریو نبوده است و برای آن که به هرترتیب خود را به کاروان اعزامی ریو برساند از سهمیه مدیر فنی تیم ملی استفاده کرده است.

فدراسیون والیبال ایران در بیانیه ای عضویت منصور دمیرچی در تیم اعزامی به ریو را انکار کرد

اما خبرگزاری موج به نقل از سایت انگلیسی جهان والیبال عنوان کرد، (م د) که ۲۵ اوت به جرم سرقت اجناس از مغازه ای در کوپاکابانا برزیل دستگیر شده بود و در اولین بررسی ها به نظر می آمد عضو فدراسیون والیبال ایران است، با این همه در رایزنی های بعدی با مسئولان ایرانی آنها به طور کلی منکر هرگونه ارتباط دمیرچی با فدراسیون والیبال ایران شدند.

بنابر خبر سایت جهان والیبال مسئولان فدراسیون والیبال ایران در بیانیه ای اعلام کردند که : (م د) هیچ گونه ارتباطی با فدراسیون والیبال ایران ندارد و این فدراسیون هرگز در تاریخ فعالیت خود حتی کسی را با نامی مشابه این نام نداشته است.

فدراسیون والیبال البته اذعان کرد که فردی با این اسم در فدراسیون فوتوالی ایران حضور دارد اما فوتوالی ایران به طور کامل مستقل از فدراسیون والیبال فعالیت می کند و این دو فدراسیون هیچ گونه دخل و تصرفی در جزئیات فعالیتهای یکدیگر ندارند.

گفتنی است نامبرده اهل استان گلستان بوده و در سابقه خود ریاست هیئتها و عناوین مهمی در هیئتهای ورزشی استان گلستان داشته است . در همین حال گفته می شود کس دیگری آن کار را کرده و وی به قصد دفاع از ان شخص آن را به گردن گرفته است . بحث مطرح شده دیگر اینکه اسپانسر تیم از تعهدات خود سرباز زده و و گویا وضع مالی تیم بسیار بد بوده است .

انتهای پیام/