Deprecated: Methods with the same name as their class will not be constructors in a future version of PHP; plgContentJComments has a deprecated constructor in /home/titreazad/domains/titreazad.ir/public_html/plugins/content/jcomments/jcomments.php on line 25

 

سخنگوی وزارت خارجه آمریکا اذعان کرد این کشور نمی‌تواند تروریست‌هایی را که واشینگتن «مخالف میانه‌رو» می‌نامد، از دیگر تروریست‌ها در سوریه تشخیص دهد.
 
 
به گزارش تیتر آزاد به نقل از گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، مقامات آمریکایی سرانجام به صراحت اذعان کردند نمی‌توانند نیروهای «میانه‌رو» و تروریست ها را در سوریه از یکدیگر تشخیص دهند.
جان کربی، سخنگوی وزارت خارجه آمریکا اعلام کرد مشکل این کشوردر مناقشه مسلحانه سوریه که هنوز هم حل نشده این است که واشینگتن نمی‌تواند «شبه‌نظامیان مخالف میانه‌رو» در سوریه را از گروه‌های مسلح تروریست که در مناقشه این کشور حضور دارند، از یکدیگر تمیز دهد. 
وی که در کنفرانسی مطبوعاتی سخن می گفت، افزود برای آمریکا مشکل تشخیص گروه‌های مخالف  میانه رو و گروههای مسلح تروریست مثل جبهه النصره و داعش که در یک منطقه در سوریه حضور دارند، به قوت خود باقی است.
سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در عین حال تصریح کرد این کشوربه تنهایی نمی‌تواند این مشکل را حل کند به همین علت جان کری، وزیر خارجه آمریکا، این موضوع را با سرگئی لاوروف، همتای روس خود، بررسی می کند.
 کربی ادامه داد طبیعتا این موضوع در گفتگوی هیئت های مذاکره کننده دو کشور (آمریکا و روسیه) که جنبه های فنی راهکارهای حل مناقشه سوریه را مطالعه می کنند، مورد بررسی قرار می گیرد. 
روسیه از ماهها پیش از آمریکا می خواهد با اعمال فشار بر مخالفان مسلح سوریه، آنها را وادار کند از گروه‌های تروریست فاصله بگیرند.
انتهای پیام/