Deprecated: Methods with the same name as their class will not be constructors in a future version of PHP; plgContentJComments has a deprecated constructor in /home/titreazad/domains/titreazad.ir/public_html/plugins/content/jcomments/jcomments.php on line 25

با حرکت سریع رو به شکست آتش‌بس سراسری در سوریه، معارضان سوری در حال تجدید قوا در چندین جبهه در حلب از جمله منطقه خان طومان هستند.

به گزارش تیتر آزاد به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سناباد نیوز، بعد از شکست تقریبی تروریست‌های جیش الفتح در منطقه حلب در ماه گذشته، تحرکات کنونی این تروریست‌ها نشان می‌دهد که آن‌ها برای هجومی دیگر به مناطق جنوبی حلب در حال آماده سازی هستند.

المصدر نیوز لبنان با اشاره به این مطلب نوشت: با حرکت سریع رو به شکست آتش‌بس سراسری در سوریه، معارضان سوری در حال تجدید قوا در چندین جبهه در حلب از جمله منطقه خان طومان هستند.

اما این بار تروریست‌های جیش الفتح کار سختی در حمله به ناحیه الراموسه و دانشکده نظامی اطراف آن دارند، زیرا ارتش سوریه به طور کامل این منطقه را تحت پوشش قرار داده است.

روز گذشته نیز، نیروهای تایگر فورس، ارتش سوریه برای اولین بار در دوره آتش‌بس حملات خود علیه تروریست‌ها در جنوب حلب را شروع کردند. درگیری‌ها همچنان در ساختمان‌های مجتمع‌های 1070 ادامه دارد و ارتش سوریه در تلاش است تا تمام منطقه را از دست تروریست‌های جیش الفتح خارج کند.

در جبهه‌ای دیگر، ارتش سوریه هجوم سنگینی علیه معارضان جیش الاسلام و فیلق الرحمان در منطقه ریف شرقی دمشق انجام داد. این معارضان چند روز گذشته با تخطی از توافق آتش‌بس به منطقه «جوبر» واقع در ریف شرقی دمشق حمله کرده بودند.

لشگر 105 ارتش سوریه با حمله به مقر تروریست‌ها در منطقه الریحان در ریف شرقی دمشق این مناطق روستایی را آزاد کردند. منابع نظامی اعلام داشتند که در درگیری‌های نزدیک منطقه الریحان، 20 تروریست کشته و زخمی شدند.

از طرف دیگر اما مشاور ریاست جمهوری سوریه، آمریکا را متهم به حمله عمدی علیه ارتش سوریه در دیرالزور کرد.

انتهای پیام/