Deprecated: Methods with the same name as their class will not be constructors in a future version of PHP; plgContentJComments has a deprecated constructor in /home/titreazad/domains/titreazad.ir/public_html/plugins/content/jcomments/jcomments.php on line 25

استاندار گلستان گفت: کشور به پیشرفتی رسیده است که موشک های سجیل و دوربردی تولید می کند که هراس استکبار غرب را برانگیخته است.

به گزارش تیتر ازاد به نقل از خبرنگار مهر، حسن صادقلو صبح چهارشنبه در جمع نیروهای مسلح استان گلستان گفت: هفته دفاع مقدس و سال های دفاع مقدس یک مکتب است و این مکتب دانشگاه بزرگی است که در آن رشادت های مشابه رشادت های حضرت ابوالفضل (ع) و حضرت علی اکبر (ع) به کرات دیده می شود.

وی افزود: اگر زوایای مختلف دفاع مقدس تحلیل شود؛ بایدها، نبایدها و رهنمودهای وسیعی را برای انسان ها در سطح جهان ایجاد می کند.

استاندار گلستان تصریح کرد: دشمن درس های دفاع مقدس را جدی گرفت و در این راستا آمریکا کرسی های مرگ اندیشی برگزار کرد.

صادقلو با بیان اینکه جنگ تحمیلی زمانی در کشور شروع شد که کشور ما در اوج بهم ریختگی و شرایط اولیه پس از انقلاب بود، تصریح کرد: باغ سبزی که کشورهایی از جمله آمریکا و استکبار به صدام نشان داده بودند، صدام این تصور غلط را داشت که می تواند پایتخت این کشور انقلابی را به تصرف خود در بیاورد.

وی افزود: زمانی که جنگ با عراق شروع شد بسیاری از نیروهای ما حتی توان استفاده از آرپیچی را نداشتند و از کارایی آن با خبر نبودند اما طی این سال ها کشور به پیشرفتی رسیده است که موشک های سجیل و دوربردی تولید می کند که هراس استکبار غرب را برانگیخته است.

استاندار گلستان با بیان اینکه جوهره ایمان، جوهره بصیرت و آگاهی زمینه ساز این توفیقات شده است، اظهار کرد: ملت ما از جوهره ایمان خودش پاسخ دندان شکنی به دشمنان داد و باید در رابطه با این جوهره مطالعات فراوانی انجام شود.

صادقلو افزود: ما در بدترین شرایط ارزش های انسانی و اسلامی خود را حفظ کردیم و حتی با اسیرهایی که می گرفتیم به خوبی رفتار می کردیم و این را می شود از خاطرات نوشته شده اسیران عراقی فهمید.

وی اظهار کرد: بزرگترین محصول نیروهای مسلح جمهوری اسلامی امنیت در مرزهای کشور است.

انتهای پیام/