Deprecated: Methods with the same name as their class will not be constructors in a future version of PHP; plgContentJComments has a deprecated constructor in /home/titreazad/domains/titreazad.ir/public_html/plugins/content/jcomments/jcomments.php on line 25
رئیس هیئت وزنه برداری گلستان از فعالیت ۳۰۰ وزنه بردار و کمبود مربی این رشته در استان خبر داد.

به گزارش تیترآزاد، آرش رضایانی در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: پنج سال قبل که هیئت وزنه برداری گلستان را تحویل گرفتیم، هدف‌مان ارتقای کمی وزنه برداران بود که با راه اندازی هیئت‌های شهرستانی در این راه موفق شدیم.

وی افزود: در دوره دوم که از یک سال قبل آغاز شد، روی ارتقای کیفی وزنه برداران تمرکز کردیم و خوشبختانه ایمان فروتن نیا به اردوی تیم ملی وزنه برداری جوانان دعوت شد و به احتمال زیاد فرشید پیرمرادیان هم به اردوی تیم ملی نوجوانان دعوت می‌شود.

وی ادامه داد: وزنه برداری گلستان در پنج سال اخیر پیشرفت خوبی داشته و این موفقیت‌ها حاصل زحمات تمامی دوستانم در هیئت وزنه برداری استان است.

رئیس هیئت وزنه برداری گلستان با بیان اینکه مربیان کمی در استان فعالیت می‌کنند، خاطرنشان کرد: متاسفانه در این زمینه ضعیف هستیم و فقط ۳۰ نفر در استان کارت درجه سه مربیگری دارند که نتوانسته‌اند ورزشکار پرورش بدهند.

رضایانی تصریح کرد: از فدراسیون وزنه برداری تقاضا کرده‌ایم تا دوره بازآموزی مربیان را به میزبانی گلستان برگزار کنیم تا ضعف‌های هیئت در بخش مربی برطرف شود.

وی در خصوص بودجه هیئت وزنه برداری گلستان، یادآور شد: اداره کل ورزش و جوانان ۶ تا هفت میلیون تومان در سال به ما کمک می‌کند که این مبلغ برای اعزام تیم‌های منتخب استان به مسابقات کشوری هم کم است و همواره با مشکل مالی دست و پنجه نرم کرده‌ایم.

انتهای پیام/