Deprecated: Methods with the same name as their class will not be constructors in a future version of PHP; plgContentJComments has a deprecated constructor in /home/titreazad/domains/titreazad.ir/public_html/plugins/content/jcomments/jcomments.php on line 25

رئیس سابق اداره ورزش و جوانان شهرستان کلاله گفت: یکی از شعارهای اصلی غراوی اتحاد فراقومیتی بود که متاسفانه وی در درون ایل خویش و ترکمن‌ها مانده است و موجب نارضایتی های زیادی در طول این مدت زمان کم شده است.

به گزارش تيترآزاد به نقل از کلاله خبر، در مطالب گذشته خبری با عنوان برکناری مدیر اداره ورزش و جوانان کلاله پس از 12 سال فعالیت در این سمت، در این سایت و به دنبال آن در سایت های مختلف منتشر شد.
اما در اقدامی جالب شاهد انتشار مطلبی در سایت ترکمن سیسی مبنی بر پشت پرده برکناری الله نور امان نفس بودیم که فازغ از صحت و عدم صحت این ادعا‌ها، اقدام به بازنشر قسمتی از ابعاد سیاسی این گفته‌ها می کنیم.
وی در بخشی از مصاحبه خود به اهم فعایت های 12 ساله خود پرداخته است که با بال و پر دادن این سایت نیز، این اقدامات وی درخور 12 سال مدیریت یک شخص در اداره ورزش و جوانان نیست.
امان نفس در این گفتگو به اینکه در زمان انتخابات خط و مشی انتخاباتی و سیاسی به خود گرفته است، اذعان داشته و بصورت غیر مستقیم نوعی سمهم خواهی برای بقا در سمت را بیان کرده است در و در این مصاحبه برخی پشت پرده های سیاسی اینگونه شرح داده شد:
امان نفس در گفتگویی تلفنی با سایت ترکمن سسی از دلایل عزل غیرمنتظره خویش گفت؛
وی با اشاره به اینکه سه سال دیگر بازنشسته خواهد شد و یکسال دیگر می توانست عهده دار مدیریت شود تاکید کرد:در مرحله دوم انتخابات علیرغم اینکه از مدیران شهرستان به حساب می آمدم بنا به وظیفه اخلاقی کنار ستاد شهرام غراوی بودم در حالیکه اکثریت قاطع مدیران حتی یکبار هم سری به ستاد وی نزدند.
امان نفس تصریح کرد:به دلیل اینکه مدیریت اداره ورزش و جوانان کلاله را بر عهده داشتم پس از انتخاب وی به عنوان نماینده مردم شرق گلستان حداقل 20 بار وی تماس گرفتم ولیکن علیرغم اینکه می دانست چه کسی با وی تماس می گیرد حتی یکبار هم جوابی به تماس ها نداد در حالیکه کار شخصی نداشتم و برای پیشرفت ورزش منطقه به سراغ وی می رفتم.
وی ادامه داد:حالا غراوی ادعا می کند که امان نفس با من تماس نگرفته و هنگامیکه من به عنوان نماینده با وی تماس گرفتم،جوابی به تماس من نداده است،بله پس از اینکه از سمت خود بصورت غیرقابل انتظاری عزل شدم به تماس وی جوابی ندادم چرا که وی با همراهی فرماندار کلاله در حضور من برای رضایت نزدیکان خویش و برآورده کردن خواسته های آنان،جهت تصدی ریاست اداره ورزش و جوانان شخص معینی معرفی می کند.
امان نفس که سابقه بیست سال مدیریت در ورزش را دارد با اشاره به اینکه در طول مدیریت خویش با تمام وزیران ورزش و معاونان آنها و حتی وزیران دیگر نشست هایی در رابطه با ورزش شرق گلستان داشته است،اذعان کرد:تمام نشست ها و کسب اعتبارات از طریق نمایندگان ادواری مجلس در شرق گلستان صورت می گرفت که بایرام گلدی برمک و عبدالکریم رجبی تعامل بسیار خوبی با ما داشتند.
وی دلیل اصلی عزل خویش را سهم خواهی نزدیکان و ستاد غراوی دانست و گفت:یکی از شعارهای اصلی غراوی اتحاد فراقومیتی بود که متاسفانه وی در درون ایل خویش و ترکمنها مانده است و موجب نارضایتی های زیادی در طول این مدت زمان کم شده است،وی تحت تاثیر فشار نزدیکان خود و برای اقناع آنها دست به لابی برای عزل بنده زد که البته در مدیریت این آمدن ها و رفتن ها عادی است ولیکن این روش ها غیرقابل قبول است.
شایان ذکر است براساس شنیده ها از منابع موثق صفرگلدی چهره پرداز که از حامیان اصلی غراوی در گروه اقبال بود به عنوان گزینه اصلی ریاست اداره ورزش و جوانان از سمت نماینده شرق گلستان معرفی شده است.
چهره پرداز دبیر ورزش است که یکسال دیگر بازنشسته خواهد شد.