Deprecated: Methods with the same name as their class will not be constructors in a future version of PHP; plgContentJComments has a deprecated constructor in /home/titreazad/domains/titreazad.ir/public_html/plugins/content/jcomments/jcomments.php on line 25

وزیر سابق فرهنگ و ارشاد اسلامی در گرگان گفت : جبهه یکتا برای انتخابات 96 برنامه دارد اما حسن روحانی گزینه نیروهای ارزشی و انقلابی نخواهد بود.

به گزارش تيترآزاد به نقل ازگلستان ما ؛ سید محمد حسینی صبح امروز پنجشنبه 15 مهرماه در جمع خبرنگاران گلستانی عنوان کرد : جبهه یکتا با حضور مدیران و وزرای کابینه دولت نهم و دهم تشکیل شده و در این جبهه مسائل مربوط به کشور در حوزه های مختلف بحث و بررسی خواهد شد.
حسینی افزود : این جبهه برای حضور در انتخابات سال 96 برنامه دارد و بررسی های خود را بر روی گزینه های مختلف انجام می دهد و به دنبال وحدت با سایر گروههای اصولگرا و استفاده از نظرات آنهاست .
وی با اشاره به اینکه دولت احمدی نژاد خدمات بسیار خوبی را در نقاط مختلف کشور داشته است گفت : احمدی نژاد پایگاه اجتماعی خوبی دارد و خوب است گروههای اصولگرا از نظرات وی نیز استفاده کنند و نباید نادیده گرفته شود .
وزیر سابق ارشاد با اشاره به سخنان اخیر صادق زیباکلام در خصوص اینکه احمدی نژاد همین الان 15 میلیون رای دارد گفت : پس چرا برخی از شما اصلاح طلبان در حالی که وی امروز 15 میلیون رای دارد در سال 88 می گفتید که این مقدار رای متعلق به وی نیست و آن فتنه عظیم برپا شد.
حسینی در بخشی دیگر از سخنان خود در خصوص مقوله فرهنگ گفت : برخی مدیران اهمیت فرهنگ و سرمایه گذاری در این زمینه و تاثیرگذاری آن بر زندگی مردم را نمی دانند و برای همین است که در این زمینه مشکلات زیادی وجود دارد.
وی اضافه کرد : مقام معظم رهبری در دیدارهایی که با متولیان فرهنگی دولت به مناسبتهای مختلف داشته به ضعیف بودن اقدامات در حوزه فرهنگ اشاره کرده و امید ایشان به گروههای خودجوش مردمی و فعالان فرهنگی که دغدغه اسلام و انقلاب را دارند ، می باشد .