Deprecated: Methods with the same name as their class will not be constructors in a future version of PHP; plgContentJComments has a deprecated constructor in /home/titreazad/domains/titreazad.ir/public_html/plugins/content/jcomments/jcomments.php on line 25

 

سرمربی ایرانی- آلمانی تیم وردربرمن در گفت و گوبا بیلد آلمان صحبت های جذابی را درباره ریشه ایرانی اش و علاقه خود به فرهنگ ایرانی بیان کرد.

 به گزارش تيترآزاد به نقل از ورزش سه، الکساندر نوری، سرمربی 37 ساله تیم وردربرمن یک ایرانی- آلمانی است؛ او که سابقه بازی در تیم های پایه ای ایران را دارد، اخیرا در تیم مطرح آلمانی به عنوان سرمربی منصوب شده و توانسته عملکرد خوبی از خودش برجای بگذارد. همین عملکرد خوب سبب شده تا مسئولان وردربرمن به حمایت کامل از نوری بپردازند و امیدوار به آینده باشند.

 

فرهنگ ایران مرا تحت تاثیر قرار داد

اتفاقات اخیر باعث شده نشریه بیلد آلمان به سراغ الکساندر نوری برود و با او گفت و گویی متفاوت انجام دهد. مصاحبه بیلد با نوری با سوال خبرنگار آلمانی درباره ریشه ایرانی این مربی آغاز می‌شود. سرمربی وردربرمن رابطه اش با ایران و ایرانی ها را اینطور توصیف می کند: «پدرم ایرانی است. من با دو فرهنگ متفاوت بزرگ شده‌ام و در نتیجه دیدی بازتر نسبت به جهان دارم. برایم باعث تاسف است که فارسی را کم بلد هستم؛ در سال 2005 یکبار هم به ایران سفر کردم و از اینکه یک ریشه ایرانی دارم، خوشحالم. ارزش های فرهنگی مردم ایران مرا به شدت تحت تاثیر قرار داد و برای این مردم آرزوی موفقیت می کنم.»

پدر ایرانی‌ام، اولین مربی‌ام بود

نوری در بخش دیگری از گفت و گو با بیلد آلمان به بیان بیوگرافی اش می پردازد: «من در بوکستهوده به دنیا آمدم و همانجا بزرگ شدم. در نوجوانی به برمن پیوستم و پدرم اولین مربی من بود. در جوانی و زمان پیوستن به تیم A جوانان برمن، به مدرسه شبانه‌روزی رفتم. ۷ سال در برمن بودم. اینجا با همسرم آشنا شدم. ما همیشه به صورت واضح گفته ایم که می خواهیم در برمن به زندگی ادامه دهیم.»


تشکر از خانواده

سرمربی ایرانی- آلمانی وردربرمن در ادامه این گفت و گو به واکنش همسرش بعد از انتخاب به عنوان سرمربی تیم بوندسلیگایی اشاره کرد: «به معنای واقعی کلمه توصیف ناپذیر. بسیار خوشحال بود، من هم خوشحال بودم. از حمایت‌های خانواده ام تشکر می‌کنم. من یک پسر 9 ساله و یک دختر 6 ساله دارم. پسرم درک بهتری از فوتبال داردو در مدرسه درباره این رشته و کار پدرش حرف می زند.»

 

غذاهای ایرانی را دوست دارم

او در ادامه علاقه اش به غذا پختن را مطرح کرده است: «من آشپزی کردن را بلد هستم اما همیشه غذاهای خوب درست نمی کنم. همیشه عاشق غذاهای ایرانی بودم و وقتی پدرم برایمان درست می کرد، لذت می بردم.»

 

فعالیت در شبکه های اجتماعی

السکاندر نوری فعالیتش در شبکه های اجتماعی را نیز بازگو کرد: «خواهرم شش سال قبل سایت شخصی من را راه اندازی کرد و امور آن را کلا به دست گرفت. صفحه فیسبوکم را هم او اداره می کند. شبکه های اجتماعی برای من هیجان انگیز هستند اما به روابط دنیای واقعی اهمیت بیشتری می دهم.»

علایق شخصی

او در این گفت وگو به علاقه اش برای تماشای فیلم در خانه اشاره کرد و کتاب های غیرداستانی را جزو محبوب هایش دانست. نوری از سگ 18 ماهه ای که نگه داری می کند، حرف زد و اعلام کرد بیشتر به موسیقی های شاد علاقه مند است. سرمربی وردربرمن همچنین از خودروی خود رونمایی کرد و گفت که یک اپل کورسای مشکلی دارد.

انتهای پیام/