Deprecated: Methods with the same name as their class will not be constructors in a future version of PHP; plgContentJComments has a deprecated constructor in /home/titreazad/domains/titreazad.ir/public_html/plugins/content/jcomments/jcomments.php on line 25

 

ویکی‌لیکس فاش کرد مقامات رژیم صهیونیستی مایل نیستند کابینه احتمالی "هیلاری کلینتون" به سمت ایران گرایش داشته باشد.

به گزارش تيترآزاد به نقل از پایگاه صهیونیستی جروزالم پست؛ ویکی‌لیکس در چند روز اخیر دست به افشاگری‌های جدیدی زده که اوضاع را در کارزار انتخاباتی آمریکا کاملا برهم زده است. در بخشی از افشاگری‌های جدید ویکی‌لیکس به نگرانی سران رژیم صهیونیستی از انتخاب "هیلاری کلینتون،" نامزد دموکرات‌ها، و کابینه احتمالی وی اشاره شده است.

"بنیامین نتانیاهو،" نخست وزیر رژیم صهیونیستی، عمیقا نگران است در صورتیکه هیلاری کلینتون رئیس جمهور آمریکا شود، کابینه‌ای همانند آنچه "باراک اوباما،" رئیس جمهور کنونی آمریکا، داشت برگزیند. نتانیاهو و دیگر سران رژیم صهیونیستی مدعی هستند در 7 سال گذشته و همزمان با ریاست جمهوری اوباما، کابینه وی همواره به سمت ایران گرایش داشت و در نهایت توافق هسته‌ای را با این کشور امضا کرد.

در یکی از ایمیل‌های هک شده، "استوارت آیزنستات،" دیپلمات پیشین آمریکایی، خطاب به "جیک سالیوان،" مشاور کلینتون، گفته بود دیداری با "ران درمِر،" سفیر رژیم صهیونیستی در واشینگتن، انجام داد و در این نشست صحبت‌ها پیرامون توافق هسته‌ای ایران متمرکز شده بود.

"درمِر" در این دیدار به دیپلمات آمریکایی گفته بود درک می‌کند هیلاری کلینتون چاره‌ای جز پذیرفتن توافق هسته‌ای ایران نداشته است؛ اما انتظار دارد کلینتون بیش از حد درباره این موضوع سرمایه‌گذاری نکند. سفیر رژیم صهیونیستی به کلینتون توصیه کرد فهرستی از نگرانی‌ها درباره این توافق تهیه کند.

ایمیل هک شده دیگری از "آیزنستات" که متعلق به سال 2015 است نشان می‌دهد وی با یک مقام صهیونیست که نامش ذکر نشده، مکاتبه کرده است و مقام صهیونیست به وی گفت: نتانیاهو معتقد است به شکل خارق‌العاده‌ای روابط خوبی با کلینتون دارد و احساس می‌کند کار کردن با کلینتون آسان است.

آیزنستات در ایمیل‌هایش نوشته است با مقامات صهیونیست بسیاری گفتگو کرده که همگی از نزدیکان نتانیاهو هستند. نتانیاهو فقط یک نگرانی دارد و آن هم تکرار سیاست‌های اوباما در قبال ایران است. نتانیاهو به کلینتون اعتماد دارد؛ اما نگران است افرادیکه دور او جمع می‌شوند مانند کابینه باراک اوباما، به تصور سران صهیونیست، در برابر ایران نرمش به خرج دهند.

در یکی از ایمیل‌های هک شده، مکاتبه کلینتون با اعطاکنندگان مالی صهیونیست فاش شده است که در آن کلینتون می‌گوید: من برای اسرائیل بهتر از اوباما خواهم بود.

مقامات صهیونیست از اظهار نظر در این باره خودداری کرده‌اند.

"آیزنستات" در ایمیل دیگری که مارس 2015 (اسفند 93) برای "سالیوان" ارسال کرده، مدعی شده است: کنگره آمریکا باید تحریم‌های جدیدی علیه ایران وضع کند تا پس از مدت 10 تا 15 ساله توافق هسته‌ای، ایران را از بازگشت به مسیر ساخت سلاح اتمی بازدارد. به نظر می‌رسد ایران پس از مدت تعیین شده در توافق هسته‌ای به حال خود رها می‌شود.

کلینتون و سالیوان سیاست‌های پنهانی درباره ایران دارند که بخشی از آن در ایمیل‌های هک شده افشا شده است. کلینتون طرح تشدید تحریم‌های بین‌المللی علیه ایران را ارائه داد تا به ظن خود این کشور را مجبور به حضور پای میز مذاکرات کند؛ اما نه او و نه سالیوان در جریان مذاکرات هسته‌ای حضور نداشتند و خود را از دخالت در امضای توافق هسته‌ای مبرا کردند. مذاکره مستقیم با ایران و حصول توافق نهایی به عهده "جان کری،" وزیر امور خارجه آمریکا، و "وندی شرمن، مذاکره‌کننده ارشد این کشور، سپرده شد.


انتهای پیام/