Deprecated: Methods with the same name as their class will not be constructors in a future version of PHP; plgContentJComments has a deprecated constructor in /home/titreazad/domains/titreazad.ir/public_html/plugins/content/jcomments/jcomments.php on line 25

 

 

مرجع تقلید شیعیان گفت: گرگان و قم شهر بسیار مذهبی بوده است.شما در خانه ولایت هستید,گرگان خانه ولایت است,نگذارید عده ای خانه ولایت را آلوده کنند.بعضی ها فضا را بهم میزنند بسیار ناراحت میشوم.

به گزارش تيترآزاد به نقل از گلستان ما؛ آیت الله العظمی سید محمدعلی علوی گرگانی از مراجع عظام تقلید ظهر امروز جمعه 23 مهرماه در دیدار با اعضا و ارکان هیئت حیدریون شهرستان گرگان اظهار کرد:امام حسین (ع) همچون خورشید است و دنیا از نورانیت این آفتاب تابان استفاده می کند و از فیض ابا عبدالله الحسین (ع) بهره مند می شود.
وی ادامه داد: رحمت امام حسین(ع) همچون رحمت خداوند پایان ندارد و هرکس در دستگاه امام حسین(ع) وارد می شود به فراخور استعدادش بهرمند خواهد شد و هیچ کس نمی تواند بگوید من از دیگری بهترم زیرا بحث معنویت است.

0001 7


آیت‌الله علوی گرگانی با بیان اینکه خداوند به معنویت اعمال توجه می کند نه به ظاهر اعمال تصریح کرد: در دعاهای خود از خداوند متعال همیشه بخواهیم اخلاص در اعمال ما بیشتر شود.
استاد برجسته درس خارج حوزه علمیه قم ، افزود: امام علی (ع) در نهج البلاغه می گوید دنیا همه اش نادانی است مگر جایی که دانشمندان و علم قدم بگذارند و علم وقتی با عمل همراه باشد انجاست که بسیار ارزشمند است .
وی در ادامه با تاکید براهمیت اخلاص در عمل اذعان داشت: بسیار سخت است که کار برای خدا باشد و نه برای کوبیدن و خط و خط بازی ، خط و خطوط شیطانی را باید کنار بگذاریم و همه زیر پرچم امام حسین (ع) قرار بگیریم.
آیت ا... علوی گرگانی در این دیدار اذعان داشت:با همت والای شما و همراهانتان انشاء الله بیش از این بتوانید خدمت کنید،مساله امام حسین برای شخص نیست و هر کس از امام حسین بهره مند می شود، بعضی پروفسورها و شخصیت های علمی و اشخاص ضعیف هم از رحمت اباعبدا...بهره مند می شود و هر کس به فراخور استعدادش از این دستگاه بهره مند می شود و هیچ کس نمیتواند بگوید من از دیگری بهترم زیرا بحث معنویت است.
آیت الله علوی گرگانی با اشاره به حدیثی از امام علی فرمودند: اخلاص خودتان را بسیار بالا ببرید زیرا اخلاص مساله مهمی است.من دعا میکنم برای شما که کارهایتان با اخلاص باشد و برای خدا کار کنید و بتوانید در آینده استان گلستان را گلستان کنید,زیرا امروز گلستان,گلستان نیست خارستان هم توش هست.و ما دلمان نمی خواهد فضای گرگان اینگونه باشد زیرا این شهر شهره دارالمومنین است و نگاه نکنید امروز اینگونه شده است.شاهده دارالمونین بودن گرگان مقدار امامزاده های موجود در این شهر است.

0001 1


مرجع تقلید جهان تشیع افزود:مردم گرگان به ائمه بسیار علاقه داشتند و امامزادگان از شر بنی عباس به این دیار پناهنده میشدند.گرگان و قم شهر بسیار مذهبی بوده است.شما در خانه ولایت هستید,گرگان خانه ولایت است,نگذارید عده ای خانه ولایت را آلوده کنند.من هنگامی که میبینم بعضی ها فضا را بهم میزنند بسیار ناراحت میشوم.سعی کنید که جوانان را طرف خودتان جذب کنید و پشتیبان ولایت فقیه باشید و ایران ما تبدیل به مرکز ولایت شود.
ایشان تاکیید کردند:قبل از مراسمات عزاداری سخنرانی بیاد و صحبتی بکند و مردم را آگاهی ببخشد که فساد در چیست و مسائل کشور چیست و بهترین ایام برای روشن کردن و آگاه کردن مردم همین ایام عزاداری اباعبدا... هست.اگر مردم را رها کنیم مردم نمیدانند چه کار کنند ولی اگر خودمان را در مسائل کشور و سیاسی مسئول بدانیم برای آگاه سازی مردم میتوانیم قدم های مثیتی برداریم و مسائل سیاسی هیچ منافاتی با عزاداری اباعبدالله نیز ندارد.
امیدواریم با همت والای شما شاهد فعالیت های چشمگیری باشیم.