Deprecated: Methods with the same name as their class will not be constructors in a future version of PHP; plgContentJComments has a deprecated constructor in /home/titreazad/domains/titreazad.ir/public_html/plugins/content/jcomments/jcomments.php on line 25

 

 

امام جمعه موقت کردکوی گفت: بجای اینکه به مشکلات و گرفتاری های مردم برسند و کار، اشتغال و ازدواج جوانان در درجه اول باشد به این موضوع می پردازند که چرا جلوی برگزاری کنسرت ها را می گیرید.

به گزارش تیترآزاد به نقل از رادکانا، حجت الاسلام والمسلمین سعید شهواری امام جمعه موقت شهرستان کردکوی در جمع عزاداران حسینی در مسجد جامع کردکوی اظهار کرد: در طول تاریخ اسلام مسلمانان با تهدیدات داخلی و خارجی روبرو بودند و قران کریم هم دو تهدید خارجی و داخلی را همواره به مسلمین گوشزد کرده است.
وی اضافه کرد: ما به همان اندازه که درباره تهدیدات خارجی و بین المللی نگران هستیم در رابطه با تهدیدات داخلی، جنگ نرم داخلی و ولنگاری فرهنگی که متأسفانه برخی ها در داخل کشور دنبال می کنند باید نگران باشیم و اگر ما از این نقاط حساس غفلت کنیم کلاه گشادی بر سر ما خواهد رفت.
حجت الاسلام شهواری با اشاره به اینکه استکبار جهانی بهترین امکانات را در اختیار گروهی بنام شیعه لندنی و شیعه انگلیسی قرار داده است، گفت: آقایانی با پول استکبار جهانی در آمریکا، لندن و انگلیس ماهواره راه اندازی می کنند که اگر به عزاداریهای آنان نگاه کنید تماما نگاه به صحنه تراژدی نهضت سیدالشهدا (ع)، تن به ذلت دادن، کشته شدن و خمودگی است و نتیجه این برداشت از صفحه سیاه عاشورا، این می شود که در صفحات مجازی این همه بر دنیای شیعه خورده می گیرند که شما بواسطه قمه زنی آدم های خشنی هستید.
استکبار جهانی قمه زنی در عزادارای حسینی را ترویج می کند
وی ادامه داد: بسیار جالب است که همان استکبار جهانی که شیعه را بواسطه قمه زنی انسانهای خشن و تندرو معرفی می کند در خیابان های لندن و نیویورک بهترین امکانات را فراهم می کند تا شیعه لندنی و آمریکایی وسط خیابان براحتی قمه بزنند.
امام جمعه موقت کردکوی متذکر شد: آنجا که مسلمانان در سوریه، عراق، فلسطین و یمن جان می دهند کجایند آنهایی که مدعی شیعه سیدالشهدا (ع) هستند و در خیابانهای لندن، آمریکا و انگلیس قمه می زنند، جان را کف دست بگیرند و در عرصه جهاد و مبارزه حضور پیدا کنند.
حجت الاسلام شهواری تصریح کرد: این شیعه و شیعه گری و آن روش و برداشت از سیدالشهدا (ع) هیچوقت به یک مدافع حرم تبدیل نمی شود.
برداشت شیعه انگلیسی و آمریکایی از نهضت عاشورا نفله شدن است
وی با اشاره به اینکه برداشت شیعه انگلیسی و آمریکایی از نهضت عاشورا نفله شدن است، گفت: اما فرهنگ اسلامی، انقلاب اسلامی و جمهوری اسلامی به برکت نهضت شهدا و به برکت آن قیام عظیم امام راحل جوانان و عاشقانی را پدید می آورد که برای رفتن به جبهه های نبرد حق علیه باطل در عراق و سوریه سر از پا نشناخته هستند.
امام جماعت مسجد جامع کردکوی با بیان اینکه تا زمانی که ما ولایت و مردم با بصیرتی که در جمهوری اسلامی ایران داریم هرگز این اتفاق نخواهد افتاد بیان کرد : باید این روزها چشمان را باز کنیم و با بصیرت باشیم و تابع ولی فقیه باشیم.
فرهنگ ایثار و شهادت را به خشونت طلبی تعبیر می کنند
حجت الاسلام شهواری افزود: یکی از خطراتی که جامعه اسلامی را تهدید می کند این است که فرهنگ ایثار و شهادت منبعث از نهضت حسینی ترویج خشونت تلقی می شود.
وی ادامه داد: عده ای قلم به مزد در داخل کشور دنباله روی بیرونی ها دائما در همین سرزمین و با استفاده از همین امکانات فرهنگ ایثار و شهادت را خشونت طلبی یاد می کنند. اگر نبود پایداری جوانان شما مردم، شهدا، جانبازان و آزادگان گرانقدر و این فرهنگ ایثار و شهادت آیا می توانستید 8 سال در مقابل دشمن ایستادگی کنید.
وی بیان کرد: در ادامه همین تغییر فرهنگی و جنگ نرم، یک مرتبه می بیند که در این اوضاع شلوغ و برجام و پسابرجام و… با چراغ خاموش درس نوجوان شهید حسین فهمیده از کتاب ششم ابتدایی حذف می شود.
عده ای بصورتی کاملا نرم در سایه برجام درس شهید حسین فهمیده را حذف می کنند
وی ادامه داد: بعد وقتی که به رسانه های خارجی توجه می کنید می گویند اگر ایران بخواهد از برجام و پسابرجام استفاده کند باید خشونت و فرهنگ ایثار و شهادت را کنار بگذارد که بعد انسان می بیند درس شهید حسین فهمیده حذف می شود که البته مقصود متهم کردن کسی نیست ولی حداقل مشکوک به نظر می رسد و بعد هم اصلاح می شود
حجت الاسلام شهواری با اشاره به اینکه امروز درس شهید حسین فهمیده ها را حذف می کنند و فردا می گویند باید داستان حضرت قاسم (ع) و احلی من العسل حذف شوند خاطرنشان ساخت: فرهنگ مقاومت در برابر استکبار را تعبیر به تندروی می کنند. بچه های حزب الهی ما همانهایی که در صحنه های مختلف دفاع از اسلام و انقلاب درخشیدند به تندرو تعبیر می کنند، یادتان باشد فرزندان انقلابی این مرز و بوم را نباید تندرو و افراطی بخوانید، اینها درسهایی است که نهضت سیدالشهدا (ع) به ما می دهد و این همان خطری است که از داخل ما را تهدید می کند.
جلوی حقوق های نجومی را بگیرید
این عالم کردکویی یادآور شد: آقایانی که براحتی میلیون ها تومان پول این مملکت و بیت المال را هزینه به اصطلاح هنر و شاید هنرمند می کنند اگر یک نهاد انقلابی یا نهاد دولتی برای برپایی مجالس عزاداری سیدالشهدا (ع) به هیئتهای مذهبی کمک کند می گویند شرعا اشکال دارد. اگر شما اشکال شرعی بلدید، اگر شما استاد اشکال شرعی هستد جلوی حقوق های نجومی را بگیرید که مقام معظم رهبری فرمودند این حرام خوری، خیانت و دست اندازی به بیت المال است.
حجت الاسلام شهواری با بیان اینکه استفاده از بیت المال برای همه چیز آزاد است اما برای برپایی عزای حضرت سیدالشهدا (ع) شرعا اشکال دارد، گفت: شما واقعا بدنبال مسائل شرعی مسلمین هستید؟ اینها خطرات و تهدیداتی هستند که از داخل ما را تهدید می کنند.
عده ای بجای ایجاد اشتغال و ازدواج برای جوانان می گویند چرا جلوی برگزاری کنسرت ها را می گیرید؟
وی با بیان اینکه کشور نیاز به اصلاح امور اقتصادی و اشتغالزایی دارد، گفت: باید برای جوانان اشتغال و شرایط ازدواج فراهم شود اما وقتی که یا توانایی انجام آن را ندارند و یا اینکه نمی خواهند و یا اینکه دل در جای دیگری دارند بجای اینکه به مشکلات و گرفتاری های مردم برسند و کار، اشتغال و ازدواج جوانان در درجه اول باشد به این موضوع می پردازند که چرا جلوی برگزاری کنسرت ها را می گیرید.
شهواری بیان کرد: اولا خود آقایان گفتند که در کل کشور جلوی کمتر از یک درصد از کنسرتها گرفته شد، یعنی تقریبا این همه جار و جنجال بر سر هیچ است.
دین، قرآن و مکتب ما مخالف شادی نیست بلکه با فضاحت های کنسرتها مخالف اند
امام جمعه موقت کردکوی تأکید کرد: نه دین ما، نه قرآن ما، نه مکتب ما و نه شما مردمی که تربیت یافته این مکتب هستید، هیچ کدام شما با شادی مخالف نیستید.
وی تصریح کرد: اما اگر بزرگان حوزه و مراجع حرفی می زنند با اساس شادی مخالفتی ندارند بلکه با آن کنسرت فضاحت باری که خانمی روسری از سرش برمی دارد و خانم دیگری با آستین کوتاه در آستانه محرم در این کنسرت کف می زند و… با این فضاحت ها مخالف اند وگرنه کسی با اصل کنسرت مخالف نیست.
حجت الاسلام شهواری با اشاره به اینکه در ایام شادی با رعایت اصول و موازین شرعی امکانات و شرایط را فراهم کنید تا مردم شاد باشند، متذکر شد: چنین فضاحت هایی در مملکتی که منتسب به امام زمان است، در مملکتی که برای احیای اسلام خونهای زیادی بر روی زمین ریخته اینها قابل تحمل نیست و اگر بزرگان حرفی می زنند به این جهت است.
برگزاری کنسرت در انسان روحیه بی دردی و بی عاری را بوجود می آورد
وی با بیان اینکه برگزاری چنین کنسرتهایی در انسان روحیه بی دردی و بی عاری را بوجود می آورد، خاطرنشان کرد: برخی در داخل به تبعیت از خارج می خواهند فرهنگ ایثار و شهادت را از این مردم بگیرند و انسانهای بی درد و بی عار را وارد این جامعه کنند در حالیکه سیدالشهدا (ع) در کنار شط فرات بخاطر احیای اسلام به شهادت رسید.
انتهای پیام/