Deprecated: Methods with the same name as their class will not be constructors in a future version of PHP; plgContentJComments has a deprecated constructor in /home/titreazad/domains/titreazad.ir/public_html/plugins/content/jcomments/jcomments.php on line 25

 

مسئول عقیدتی نمایندگی ولی فقیه سپاه نینوا گلستان گفت : هنوز برخی به جامعه غرب و استکبار جهانی دل بسته اند و مثل گدایان کاسه گدایی را دراز کردند بلکه از این کاسه برجام چیزی به آنها برسد این درد جامعه است.

به گزارش تيترآزاد به نقل ازگلستان ما؛ حجت الاسلام حسن گنجی مسئول عقیدتی نمایندگی ولی فقیه سپاه نینوا گلستان در چهارمین یادواره شهدای کوی خیام گرگان اظهارکرد: امام حسین (ع) و اهل بیتش برای انجام رسالت الهی خود به کربلا رفتند و اگر می خواهیم حافظ ارزش های عاشورا باشیم باید ویژگی های کاروان امام حسین (ع) را داشته باشیم.

وی با تاکید بر اینکه اولین شاخصه که باید داشته باشیم ولایت مداری است، تصریح کرد: حضرت زینب (س) بعد از شهادت امام حسین (ع) بر محور ولایت ولی خدا امام سجاد (ع) حرکت می کند و ایشان ولایت مدار ترین فرد  در کربلا بودند و همه کاروان هم به همین ترتیب عمل کردند.

حجت الاسلام گنجی در ادامه اذعان داشت: در فتنه سال 88 در چنین ایامی پرچم امام حسین (ع) را آتش زدند و نمازظهر عاشورای تهران را سنگ باران کردند و برخی می خواستند به جایگاه ولی فقیه خدشه وارد کنند آنها یزیدیان زمان هستند .

وی در ادامه با بیان اینکه درس عاشورای امام حسین (ع) جانبازی برای ولی فقیه است ، گفت: بصیرت کاروان عاشورا دومین ویژگی مهم این کاروان است که آنها با روشنگری و خطبه هایی که خواندند پشت دشمنان را به لرزه انداختند و مرکز فساد در آن زمان را هدف گرفتند .

مسئول عقیدتی نمایندگی ولی فقیه سپاه نینوا گلستان گفت : آنهایی که بصیرت ندارند به جای اینکه پشت خاکریز خودی قرار بگیرند در پشت خاکریز دشمن به خودی ها آسیب می رسانند که مصادیق آن را در جامعه ، فضای مجازی و در رفتار برخی از مسئولین می بینید .

وی با اشاره به اینکه مگر رهبری نفرمود امریکا قابل اعتماد نیست ، تغییر رنگ و موضع می دهد ، افزود: هنوز برخی به جامعه غرب و استکبار جهانی دل بسته اند و مثل گدایان کاسه گدایی را دراز کردند بلکه از این کاسه برجام چیزی به آنها برسد .

حجت الاسلام گنجی با تاکید بر اینکه دشمن شناسی موضوع بسیار مهمی است ، اذعان داشت: امروز نیاز جامعه بصیرت است باید برخی تکلیف خود را معین بکنند .

وی در ادامه گفت: شجاعت سومین ویژگی کاروان عاشورا است و آنها با توجه به اینکه در اسارت بودند کار خود را انجام دادند و با شجاعت  یزیدیان را رسوا کردند .

این مقام مسئول صبر و استقامت را چهارمین ویژگی کاروان عاشورا دانست و گفت: هدفمند بودن نهضت امام حسین (ع) ویژگی بعدی این کاروان بخصوص مرحله دوم این نهضت است که روشنگری ، تبیین و تشریح واقعیت کربلا را برای مردم بازگو کردند.

وی در پایان خاطر نشان کرد: امروز ولایت مداری ما ، بصیرت ما ، شجاعت ما ، استقامت ما و با هدف در مسیر انقلاب حرکت کردن ما تضمین کننده سلامت نظام و انقلاب و ارزش های ماست.

انتهای پیام/