Deprecated: Methods with the same name as their class will not be constructors in a future version of PHP; plgContentJComments has a deprecated constructor in /home/titreazad/domains/titreazad.ir/public_html/plugins/content/jcomments/jcomments.php on line 25

 

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرگان گفت: دشمن با تابلو پیش نمی آید که ما ازظاهر دوست و دشمن رابشناسیم بلکه با حفظ صورت انقلاب به دنبال تغییر هویت و سیرت نظام است.

به گزارش تيترآزاد به نقل از دانشجو سلام، یونس نظری، مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرگان در یادداشت خود با موضوع"تحریف گفتمان انقلاب" نوشت: تحریف امام از آخرین نقشه هابرای سرنگونی نظام جمهوری اسلامی است و اصلا هم این توطئه ها برای ما تازگی ندارد.
متن کامل یادداشت در ذیل آمده است:
هدف دشمن براندازی نظام جمهوری اسلامی است از آن زمان که این انقلاب چون زلزله ای در دنیا ایجاد شد تااکنون که این تفکر دیگر محدود به نظام جمهوری اسلامی نیست.
تحریف امام از آخرین نقشه هابرای سرنگونی نظام جمهوری اسلامی است و اصلا هم این توطئه ها برای ما تازگی ندارد.تروراشخاص برجسته،تهدید،جنگ تحمیلی،تحریم و درآخر استحاله انقلاب اسلامی با تحریف امام.
در دنیای غرب صداقت دربرابر سیاست سادگی است.دشمن که با تابلو پیش نمی آید که ماازظاهر دوست ودشمن رابشناسیم بلکه باحفظ صورت انقلاب به دنبال تغییر هویت و سیرت نظام هستند.
باید مکتب روح ا..را فراگیریم و به تبیین آن بپردازیم.دنیا انقلاب اسلامی را بانام حضرت امام می شناسد.نیرنگ های سیاسی درسال88نشان داد که اشبه الناس به جد را نسبت خونی تعیین نمی کند.
مسیر تحقق آرمان و اهداف انقلاب کاملا مشخص است و برکسی پوشیده نیست و نیازی به خواب نماشدن بعضی از آقایان درراستای تعیین مسیرانقلاب نیست.
در دنیایی که داعشی ها و تکفیری ها با روی آوردن به خوی حیوانات درنده به کودک و زن و پیر و جوان رحم نمی کنند حرف زدن از دنیای بدون موشک جز خیانتی بزرگ و درِسبز نشان دادن به دشمن چیز دیگری نیست.
تحریم های ما ازمحرم 61ه.ق ازآن روزی که که آب را بر کاروان اباعبدا..بستند شروع شد و امام حسین با فدا شدن طفل 6ماهه نشان داد که کربلا درس مذاکره نیست بلکه در ایستادگی،مقاومت،و احیای ارزش های دینی است این در حالی است که برخی سخن از مذاکره ابا عبدا.. با دشمنان به میان می آورند که این بزرگترین تحریف قیام عاشوراست.
آیا دیپلماسی لبخند تساهل و تسامح چیزی غیراز زیر سوال بردن جهادامام حسین و یارانش است؟!
زمانیکه بزرگ مرد تاریخ فرمود آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند این جمله محدود به آن زمان و مکان نبوده بلکه یک واقع بینی صحیحی بود که باید نسل به نسل انتقال یابد.
حال که عده ای شاخصه های امام روح ا..را فراموش کرده اند و خواهان دریافت سهم و حق خود از انقلاب هستند توصیه می شود که بیانات رهبرکبیر انقلاب رادر مراسم ارتحال امام درخصوص تبیین شاخصه های امام رامرور کنند، چرا که دراین جای شکی نیست که به عقیده امام راحل ذخایر انقلاب شهدا و آزادگان و جانبازان و خانواده آنان هستند نه حقوق بگیران نجومی..
چه زیباگفت رهبرم سیدعلی:
اگر راه امام را گم کنیم یا فراموش کنیم ملت ایران سیلی خواهد خورد.
والسلام علیکم والرحمةا..و برکاته
انتهای پیام/