Deprecated: Methods with the same name as their class will not be constructors in a future version of PHP; plgContentJComments has a deprecated constructor in /home/titreazad/domains/titreazad.ir/public_html/plugins/content/jcomments/jcomments.php on line 25

بلندترین شیرجه امروز را مهدی رحمتی زد، شیرجه ای که درست به قیمت یک برد خارج از خانه پراهمیت برای استقلال تمام شد.

به گزارش تیترآزاد به نقل از ورزش سه، مهمترین صحنه بازی سیاه جامگان ـ استقلال برای شاگردان علیرضا منصوریان نه چشم پوشی داور از شارژ مشکوک وریا روی درویشی که درخشش مجدد دروازه بان شماره یکشان بود که در بازی امروز با پیراهن سفید دومین کلین شیت خود را در این فصل تجربه کرد. کلین شیتی مدیون یک سیو روی خط، چیزی که در تخصص اوست.

مهدی رحمتی که بدون تردید مهمترین نقش را در موفقیت استقلال پرویز مظلومی در فصل گذشته داشت حالا دوباره به روزهای اوجش برمی گردد و با عکس العمل های جادویی اش یک بار دیگر او را تیتر یک رسانه های مختلف می کند. رحمتی عکس العمل های مخصوص به خودش را دارد که کمتر دروازه بانی در ایران می تواند عکس العمل های او را داشته باشد.

کاپیتان استقلال بعد از اینکه در دقیقه 91 بازی با پرسپولیس با یک جهش بلند دروازه تیمش را نجات داد در بازی با سیاه جامگان هم ضمن ثبت دومین کلین شیت فصل خود با عکس العملی که در دقیقه 89 بازی داشت، باعث شد استقلال به دومین پیروزی فصل خود برسد.

در این صحنه حتی علیرضا منصوریان هم رویای پیروزی برابر سیاه جامگان را به طور کامل از دست رفته می دید اما شاید فراموش کرده بود که رحمتی کف دستی جادویی دارد. ضربه سر سعید دقیقی در این دقیقه باعث شد تا هواداران استقلال چشمانشان را ببندند و رویای کسب پیروزی را برباد رفته ببینند. اما مهدی رحمتی با یک جهش استثنایی و با کمک تیر دروازه توپ را از درون دروازه بیرون کشید تا تیم منصوریان دوباره به رقابت برای صدرنشینی برگردد.

 

منصوریان چند هفته پیش به هواداران تیمش قول داد که حداقل تا پایان فصل یک جام برای آنها به دست بیاورد و به نظر می رسد راه کسب این جام از دستان مهدی رحمتی می گذرد.

رحمتی که مدت هاست دیگر شانسی برای حضور در تیم ملی ندارد به نظر می رسد راه اسطوره شدن در استقلال را در پیش گرفته است و به نظر می رسد به نظر برای او موفقیت در استقلال بزرگترین هدف است. درخشش او مقابل مربی ای رقم خورد که سال ها پیش زمینه ساز حضور او در سطحی بالاتر در فوتبال ایران شده است؛ فرهاد کاظمی که رحمتی را از فجرسپاسی به سپاهان برد و او را جانشین آرمناک بزرگ کرد. انتقالی رکوردشکن که رحمتی را به مرور زمان تبدیل به یکی از گران ترین های فوتبال ایران کرد. شاید این از شانس بد کاظمی بود که امروز به پست یک رحمتی آماده خورد و موفق نشد از حملات دیرهنگام تیمش امتیازی برداشت کند.