Deprecated: Methods with the same name as their class will not be constructors in a future version of PHP; plgContentJComments has a deprecated constructor in /home/titreazad/domains/titreazad.ir/public_html/plugins/content/jcomments/jcomments.php on line 25

 

استاندار گلستان با تاکید بر شیوه و مدل برگزاری اجلاسیه شهدا، اظهار کرد: استفاده از مدل ها و نمادهای تبلیغی موثر، موجب ماندگاری اجلاسیه 4هزار شهید استان می شود.

به گزارش تيترآ‍زاد به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان، دکتر حسن صادقلو در هفتمین جلسه شورای سیاست گذاری اجلاسیه بزرگداشت 4هزار شهید استان که با حضور نماینده ولی فقیه در استان برگزار شد، ضمن تسلیت به مناسبت ایام سوگواری حضرت اباعبدالحسین (ع)، توجه به مستندسازی را پراهمیت دانست و تصریح کرد: کتاب مستند اجلاسیه با توجه به هزینه های مادی و معنوی و همراهی همه جانبه ای که صورت می گیرد، باید تهیه شود، تا در آینده ارزیابی ها لازم انجام شود.
وی با اشاره به گزارش کمیته ها و فرمانداران در خصوص اقدامات صورت گرفته، گفت: گردهمایی 15 هزارنفری رزمندگان استان که در گنبدکاووس و در زمان اجلاسیه برگزار خواهد شد، از اهمیت بالایی برخوردار است و باید تلاش شود اهداف اساسی اجلاسیه را به شعار تبدیل و آن را در برنامه ها برجسته کنیم.
وی همچنین در خصوص گردهمایی اسوه های صبر که ویژه همسران و مادران شهدا در زمان برگزاری اجلاسیه و در علی آباد کتول برگزار خواهد شد، خاطر نشان کرد: دفاع مقدس حادثه ای بود که باید با استفاده از رنج نامه ها و خاطرات به مکتب تبدیل شود، همچون حادثه عاشورا که توسط پیام رسانان آن به مکتب بدل شد.
استاندار گلستان با اشاره به ظرفیت اقشار مختلف در برگزاری اجلاسیه 4هزار شهید استان، یادآور شد: باید جامعیت اقشار مورد توجه قرار گیرد و حتی اقشار مختلف استان که هم اینک در خارج از استان و یا پایتخت قرار دارند، مورد توجه باشند.
دکتر صادقلو با تاکید بر اهمیت اجلاسیه که در آذر ماه برگزار خواهد شد، گفت: باید پیام های فرهنگی استخراج و برجسته شوند و با توجه به اهمیت موضوع ، جلسات اجلاسیه هر 15 روز یکبار تشکیل شود تا هماهنگی های لازم صورت گیرد.
وی توجه به مسائل مالی را پراهمیت دانست و افزود: مسائل مالی از اوجب واجبات است و نباید مورد غفلت قرار گیرد و برنامه های اجلاسیه 4هزار شهید باید باشکوه و آبرومندانه برگزار شد
همچنین در این جلسه فرمانداران شهرستان های کردکوی، گنبد کاووس، آق قلا، علی آباد کتول و همچنین مسئولین کار گروه های رسانه و ارتباطات و فرهنگی به ارائه گزارشاتی پیرامون اقدامات صورت گرفته و پیش رو پرداختند.
لازم به ذکر است در هفتمین جلسه شورای سیاست گذاری اجلاسیه بزرگداشت 4هزار شهید استان، فرمانده سپاه نینوای استان گزارشی از اقدامات صورت گرفته و روند اجرایی مصوبات جلسه پیشین، ارائه کرد و گفت: خوشبختانه اقدامات اجلاسیه به خوبی در حال پیگیری است و تمامی دستگاه ها با انگیزه و دغدغه موضوعات اجلاسیه را اجرایی می کنند.
سردار صادقی اجلاسیه 4هزار شهید گلستان را آبروی استان دانست و افزود: تمامی دستگاه ها و فرمانداری ها توجه جدی به مستندسازی فعالیت های خود داشته باشند و در عین حال باید از تمامی ظرفیت های مردمی استفاده کرد.
گفتنی است اجلاسیه بزرگداشت 4هزار شهید استان گلستان آذرماه سال 95 برگزار خواهد شد.

مدل های تبلیغی موثر موجب ماندگاری اجلاسیه 4هزار شهید استان می شود

 

مدل های تبلیغی موثر موجب ماندگاری اجلاسیه 4هزار شهید استان می شود

مدل های تبلیغی موثر موجب ماندگاری اجلاسیه 4هزار شهید استان می شود

مدل های تبلیغی موثر موجب ماندگاری اجلاسیه 4هزار شهید استان می شود

مدل های تبلیغی موثر موجب ماندگاری اجلاسیه 4هزار شهید استان می شود

انتهاي پيام/