Deprecated: Methods with the same name as their class will not be constructors in a future version of PHP; plgContentJComments has a deprecated constructor in /home/titreazad/domains/titreazad.ir/public_html/plugins/content/jcomments/jcomments.php on line 25

 

جاشنین سپاه نینوا گلستان گفت :سلیقه سیاسی باید باشد اما نباید موجب عقب ماندگی استان بشود ، توسعه استان نباید فدای مسائل سیاسی ، جناحی ، قومی و قبیله ای گردد ، آینده استان متعلق به ماست پس باید هر چه داریم در میان بگذاریم .

به گزارش تيترآزاد به نقل ازگلستان ما ؛ حسین کریمی اول جانشین سپاه نینوا گلستان ظهر امروز در همایش راهبردی توسعه کشت و فرآوری گیاهان دارویی استان گلستان اظهار کرد: بسیج با نگاه اعتقادی و الهی و با رویکرد علمی و استفاده از دانش روز در مسائل و مشکلات کشور ورود می کند .
کریمی اول افزود: بعد از انقلاب و مقاطع سخت دفاع مقدس هر جا در تنگنا قرار گرفتیم این دانش و علم بچه های ایرانی بود که به کمک کشور آمد و امروز نیز همینست و اگر به سخنان روزهای گذشته جان کری وزیر خارجه آمریکا دقت کنیم متوجه خواهیم شد که طبق گفته های رهبری دشمن هیچوقت قابل اعتماد نبوده و نیست و باید روی پای خودمان بایستیم .
وی با بیان اینکه باید فکرهایمان را روی هم بریزیم و طرحی نو دراندازیم تصریح کرد: باید ید واحده بشویم ، اختلاف سلیقه باید باشد اما در اصل و ذات همه باید یکدل باشیم .
مرزهای اخلاقی در امریکا شکسته شده
وی با اشاره به توهین هایی که در مناظره کلینتون و ترامپ می شود ،خاطرنشان ساخت : این مناظرات مرزهای اخلاقی را شکسته و این موضوع باعث شده تا مردم ما ذات آمریکا را بشناسند، آنهایی که دم از دمکراسی می زنند و همانهایی که ادعای کدخدایی دهکده جهانی را دارند ، با خودشان چنین برخوردی دارند .
جانشین سپاه نینوا گلستان گفت : وقتی چنین افرادی با خودشان اینگونه رفتار می کنند با ما که کشوری مسلمان هستیم چکار خواهند کرد اما همین افراد وقتی پای منافع ملی آنها در میان است در بحث دفاع از خطوط قرمز آمریکا تردیدی ندارند .
توسعه استان نباید فدای مسائل سیاسی بشود
کریمی اول بیان داشت: ما مسلمانیم و خدا و پیامبر و قران ما هم مشخص است ، سلیقه سیاسی باید باشد اما نباید موجب عقب ماندگی استان بشود ، توسعه استان نباید فدای مسائل سیاسی ، جناحی ، قومی و قبیله ای گردد ، آینده استان متعلق به ماست پس باید هر چه داریم در میان بگذاریم .
وی تاکید کرد: اینکه یکی از حضار گفت موازی کاری ، اگر این هم باشد عیبی ندارد اما مسئله اینست که کاری نمی شود که بگوییم موازی کاری است ، هی دم از پتانسیل ها می زنیم ، می گوییم دریا ، کوه و جنگل و اقلیم های متعدد داریم ، این همه گل و بلبل پس کجاست ، چرا کاری نمی شود ؟
رئیس شورای جهاد علمی استان گلستان اضافه کرد: در بحث توسعه و کشت و فرآوری گیاهان دارویی در استان گلستان ظرفیتهای بسیار خوبی داریم ، حتی در ارتفاعات جنگل گلستان یک دریاچه کوچک یافت شده که گیاهان آبزی متنوع و نایابی کشف شده ، چرا از این توان استفاده نمی کنیم ؟
بسیج با روحیه جهادی غیر ممکن ها را ممکن می سازد
کریمی اذعان کرد: بسیج با روحیه جهادی غیر ممکن ها را ممکن می سازد و مانند هشت سال دفاع مقدس و در سالیان بعد از جنگ و امروز نیز تفکر بسیجی در سوریه ، عراق ، یمن و حتی آمریکای لاتین نهادینه شده و در خیابانهای نیویورک هم جنبش وال استریت و جنبش 99 درصدی از این تفکر وام گرفته اند .
وی ادامه داد : اراده عمومی ، انقلابی و جهادی ما باعث شده تا در عرصه علمی ورود کنیم و اگر هیچ کسی هم به ما کمک نکند ، بسیج به همت خودش به اجرای آن خواهد پرداخت چه اینکه در برخی پروژه های بسیج سازندگی ها برخی ها کمک نکردند ولی ما آنها را در استان اجرا کردیم .
کریمی یاداور شد: طرح کشت گیاهان دارویی و فرآوری آن بعد ازتصویب در کارگروه های استانی به استانداری ابلاغ می شود و به رده های سپاه نیز ارسال می گردد تا وارد فاز اجرایی شود .
طرح های سپاه و بسیج باید عملیاتی شوند
جانشین سپاه استان گفت : مکان هایی در شهر گرگان برای فروش محصولات اقتصاد مقاومتی در نظر گرفته شده تا به فروش برسند و امسال نیز رویکرد ما در بحث اقتصاد مقاومتی حمایت از صنایع تبدیلی است و دنبال این هستیم که هر شهرستان را به یک قطب تبدیل کنیم مثلا مینودشت قطب کرم ابریشم و ... .
کریمی اول در پایان گفت : طرح های سپاه و بسیج باید عملیاتی شوند چون دشمن به دنبال منفعل کردن ماست و اگر نتوانیم اجرایی کنیم قطعا آنها از شکست ما خوشحال خواهند شد .