Deprecated: Methods with the same name as their class will not be constructors in a future version of PHP; plgContentJComments has a deprecated constructor in /home/titreazad/domains/titreazad.ir/public_html/plugins/content/jcomments/jcomments.php on line 25

 

عملیات نیروهای عراقی برای آزادسازی موصل از چنگ تروریست‌ها با دستور حیدر عبادی آغاز شد.

به گزارش تيترآزاد به نقل از پایگاه اینترنتی خبری نهرین نت عراق، والی خودخوانده موصل و نیز مسئول امنیتی بخش جنوب در گروه تروریستی داعش در موصل از جمله سرکرده‌های این گروه هستند، که در نبرد آزادسازی موصل به هلاکت رسیدند.

پایگاه نهرین نت به نقل از برخی منابع در ستاد تبلیغات جنگ عراق اعلام کردند: احمد جبوری، جنایتکار تروریست که والی داعش در موصل بوده و در مقرش در مسجد «صائغ» در محله «بلدیات» اقامت داشت، به هلاکت رسیده است.

همچنین «احمد خطاب عمر» مسئول امنیت داعش در بخش جنوبی موصل در نبردهای منطقه «الحود» به هلاکت رسید.

گفته می‌شود حیدر عبادی، نخست‌وزیر عراق، در ساعات اولیۀ دوشنبه (۲۶ مهر) در یک سخنرانی تلویزیونی اعلام کرد: «زمان پیروزی فرا رسیده و عملیات آزادسازی موصل آغاز شده است.»

طی چند ماه گذشته، عراق در حال آماده‌سازی برای حمله به گروه تروریستی داعش در موصل، پایتخت خودخواندۀ این گروه در شمال عراق، بوده است. این شهر که مرکز استان نینوای عراق است از سال ۲۰۱۴ به اشغال داعش درآمد.

اخبار لحظه به لحظه از روز دوم عملیات آزادسازی موصل را در اینجا مشاهده کنید:


9:10 فرمانده کل نیروهای مسلح عراق نام عملیات آزادسازی موصل از چنگ تروریست‌های گروه داعش را اعلام کرد.

9:07 نیروهای مسلح عراق منطقه بساطلیه را نزدیک نمرود در اطراف شهر موصل آزاد کردند.

8:46 شبکه تلویزیونی العالم به نقل از خبرنگار خود اعلام کرد، نیروهای عراقی با پیشروی در جنوب موصل و در تلاش برای آزادسازی منطقه نمرود، موفق شدند، دوازده روستای وابسته به منطقه نمرود را آزاد کنند.


انتهای پیام/