Deprecated: Methods with the same name as their class will not be constructors in a future version of PHP; plgContentJComments has a deprecated constructor in /home/titreazad/domains/titreazad.ir/public_html/plugins/content/jcomments/jcomments.php on line 25

 

عزیز حسن زاده ، کودک 10 ساله ی مراوه ای هنوز مدرسه نرفته است.

به گزارش تيترآزاد به نقل از راه اترک، هر مادر و پدری در آرزوی سر و سامان گرفتن فرزندانش است و هزاران فکر و آینده نگری را برای آنها طراحی می کنند.
خانواده عزیز حسن زاده، کودک 10 ساله لهندری وقتی که او به دنیا آمد، هزاران بار خوشحالی کردند و چون آمدن این کودک آنها را خوشحال کرده بود، نامش را عزیز گذاشتند.
آنها مثل هر پدر و مادری خوشحال و ذوق زده برای تهیه شناسنامه کودک راه سخت و طولانی لهندر به مراوه تپه را طی کرده و به اداره ثبت احوال مراوه تپه مراجعه نمودند.
اما پاسخ اداره ثبت احوال مراوه تپه ، آب سردی بود بر تمام خوشحالی این پدر و مادر فقیر لهندری.اداره ثبت احوال مراوه تپه در عین ناباواری خانواده حسن زاده به آنها می گوید: این فرزند مال شما نیست و به همین خاطر به شما شناسنامه داده نمی شود.(این مطالب اظهارات مادر عزیز حسن زاده می باشد.)
خانواده عزیز حسن زاده خیلی از این بابت ناراحت هستند و هنوز بعد از گذشت 10 سال نتوانسته اند برای فرزند عزیزشان شناسنامه بگیرند.
عزیز کودک 10 ساله لهندری به خبرنگار راه اترک گفت: خیلی خانواده ام را دوست دارم و خیلی دوست داشتم به مدرسه بروم و درس بخوانم تا برای خانواده ام کسی بشوم و خانواده ام را خوش بخت کنم.
سایت راه اترک صحبتهای این خانواده را جهت حل مشکل آنها در سایت قرار داده و منتظر پاسخ اداره ثبت احوال مراوه تپه می باشد.
روستای لهندر از توابع بخش گلیداغ شهرستان مرزی مراوه تپه می باشد.
انتهای پیام/