Deprecated: Methods with the same name as their class will not be constructors in a future version of PHP; plgContentJComments has a deprecated constructor in /home/titreazad/domains/titreazad.ir/public_html/plugins/content/jcomments/jcomments.php on line 25

 

تصمیم فائزه هاشمی برای سفر به کهکیلویه و بویر احمد که به دلیل ملاقات با عناصر ضد دینی در ماه های اخیر بارها خشم مردم را برانگیخته و در آخرین سفر خود به استان لرستان نیز فضا را متشنج کرده است کمی مشکوک به نظر می رسد.

به گزارش تيترآزاد به نقل از مرصاد، قرار است فائزه هاشمی به دعوت استانداری کهکیلویه و بویر احمد به این استان سفر کند و در اقدامی عجیب برای ظاهر شدن در ملا عام، در یک پیاده روی عمومی حاضر شود!

این تصمیم فائزه هاشمی که به دلیل ملاقات های پر حاشیه با عناصر ضد دینی در ماه های اخیر بارها خشم مردم را برانگیخته و در آخرین سفر خود به استان لرستان نیز فضا را متشنج کرده است کمی مشکوک به نظر می رسد.

تحلیل ها حاکی از این است که احتمالا پس از شکست دو قطبی سازی های اخیر مثل ماجرای کنسرتها و استعفای جنتی، تلاش برای ایجاد یک تشنج ساختگی و انحراف افکار عمومی از مشکلات و نابسامانی های اخیر دولت در دستور کار است.