Deprecated: Methods with the same name as their class will not be constructors in a future version of PHP; plgContentJComments has a deprecated constructor in /home/titreazad/domains/titreazad.ir/public_html/plugins/content/jcomments/jcomments.php on line 25


تیم جوانان ایران موفق شد در یک بازی سخت و نفسگیر با پیروزی مقابل یمن به دور دوم مسابقات قهرمانی زیر 19 ساله های آسیا صعود کند.

به گزارش تيترآزاد به نقل از ورزش سه، شاگردان پیروانی دقایقی پیش با پیروزی یک بر صفر مقابل یمن با گل رزاق پور (45) به دور دوم این رقابت ها صعود کرد .

البته جوان های ایران در این پیروزی مدیون برد پرگل ژاپن مقابل قطر قهرمان دوره پیش این رقابت ها بودند. ژاپن با پیروزی 3 ـ صفر مقابل قطری ها به عنوان سرگروه صعود کرد و ایران نیز به عنوان تیم دوم روانه دور بعد شد.

ایران در دو بازی قبلی مقابل ژاپن و قطر به تساوی رسیده بود و امروز اولین برد خود را به دست آورد .بازی امروز تیم ملی در مقابل یمن به دلیل حساسیت خاص بازی چنگی به دل نزد اما در نهایت نتیجه مد نظر ما از آن بیرون آمد . دشواری این بازی بیشتر به این دلیل بود که ایران نگران تساوی قطر - ژاپن و حذف از تورنمنت بود .