Deprecated: Methods with the same name as their class will not be constructors in a future version of PHP; plgContentJComments has a deprecated constructor in /home/titreazad/domains/titreazad.ir/public_html/plugins/content/jcomments/jcomments.php on line 25

 

 

 

کمر پاکبانان بخاطر جاروکردن چند تا زباله توسط عزاداران اباعبدالله درد نمی گیرد ، کمر پاکبانان و مردم زمانی درد می گیرد که مدیر نالایقی حقوق 57 میلیونی و 300 میلیون وام صفر درصد می گیرد.

به گزارش تيترآزاد به نقل از گلستان ما ؛ در پی درج مطلبی با عنوان "چرا ارشاد گلستان با هتاکی های هفته نامه تندرو آفتاب گلستان برخورد نمی کند؟" در این پایگاه خبری ، روح الله کلانتری مدیر مسئول این هفته نامه استانی به آن واکنش نشان داد.
کلانتری در جوابیه نامعقول و عجولانه خود که قبل از چاپ در نشریه اش در فضای مجازی منتشر شد !!! سخنانی را مطرح کرد که لازم است نکاتی در جوابش گفته شود .
1 - شما که مدعی هستید رسانه ها ستون فقرات مردم سالاری دینی و جامعه مدنی و عامل نظارت بر حکومت هستند چرا در نشستهای خبری سال گذشته با مدیر کل دادگستری استان گلستان و فرمانده نیروی انتظامی استان از مدیران این دونهاد خواهان برخورد با سایت دارای مجوز گلستان ما به دلیل درج بیانیه منتسب به انصار حزب الله شدید؟شما اگر اهل گفتمان و آزادی بیان هستید چرا همیشه ملتمسانه از مراجع قضایی می خواهید که با منتقدان شما برخورد کنند و دست به دامن آنها می شوید .
بالاخره طیفی بیانیه دادند و نظرشان را راجع به سفر نوه امام به گرگان بیان کردند چرا شماها که مدعی آزادی و دمکراسی هستید ، آشفته شدید و خواهان بستن سایتهای غیر همسو با خودتان هستید ؟ شماها که طاقت حضور یک سایت گلستان ما به عنوان منتقد رفتارهای سیاسی و اجتماعی خود را ندارید، چرا به دروغ دم از آزادی بیان و رسانه محوری می زنید ؛شما و جریانتان که مدعی نقد حتی ولی فقیه زمان هستید چرا حریم های کاذب برای شخصیتهای مورد نظر و اربابانتان قائل می شوید و از اینکه نقد می شوند متاثر می گردید.
2 - اینکه شما سابقه و جنگ و جانبازی خود را به میان می کشید و جوانان امروزی را با این دستاویز خام ، گمراه و بی سواد می خوانید کار درستی نیست ، امروز هم جوانان غیور و متدین در راه دفاع از حرم عقیله بنی هاشم و مبارزه با جریانهای انحرافی و تکفیری جان خود را نثار می کنند ، امروز هم در جبهه جنگ نرم و مبارزه با شبکه های هزارتوی فساد در فضای حقیقی و مجازی سربازان گمنامی مشغول فعالیت هستند ، پس روا نیست با پیش کشیدن سابقه تان ، اجر خود را ضایع کنید .
وانگهی "با علی در بدر بودن شرط نیست ای برادر نهروان در پیش روست" ، شما که معلم هستید حتما تاریخ را به خوبی خوانده اید که شمر بن ذی الجوشن سردار سپاه امیرالمومنین در جنگ صفین بود و چندین بار افتخار جانبازی داشت و 18 بار پیاده به حج رفت و طوری راز و نیاز می کرد که اگر کسی او را نمی شناخت ، گویا امامزاده ای مشغول خواندن دعاست اما همین فرد در سال 61 هجری در غائله کربلا آتش بیار معرکه بود ، پس سوابق افراد تایید کننده آنها نیست و به قول امام راحل(ره) ملاک حال فعلی افراد است .
3 - اینکه فرهنگ و ارشاد گلستان به شما مجوز انتشار تصویر شیخ فتنه گر را داده و آیا اینکار درست بوده یا نه را نمی دانیم ، اما می دانیم که " اگر در خانه کس است یک حرف بس است" ، منظورمان اینست که وقتی مقام معظم رهبری روی مسئله فتنه حساس است و یکی از پایه های فتنه نیز شیخ صانعی فتنه گر بوده ، انتشار عکس آن توسط نشریه شما موید عدم ولایتمداری شماست .
4 - در مورد پاکبانان ، نیاز نیست شما کاسه داغتر از آش شوید اولا مجالس عزاداری حسینی همه امکانات و نفرات لازم را در اختیار دارد ، از آشپز ، مداح و نوحه خوان ، سخنران ، آبدارچی و سقا ، کفش جفت کن و حتی جمع کننده زباله در این 10 شب حضور دارند ، پس درشت نمایی مسئله ای چون زباله ها بی محلی و توهین به عزاداران حسینی است چه اینکه برخی از رفتگران به جارو کردن زباله مجلس امام حسین (ع) افتخار می کنند.
ثانیا ریختن آشغال توسط عزاداران نمی تواند موضوعی بزرگ برای پرداختن رسانه ها باشد مگر اینکه اولا عنادی نسبت به مجالس عزاداری وجود داشته باشد و یا ثانیا محل سوء استفاده برخی از جناح های سیاسی باشد که این دومی محتمل تر می باشد.
ثالثا شما اگر نگران آشغال ریختن و درد کمر گفتن پاگبانان بودید به نامزدهای اصلاح طلب که شب آخر تبلیغات کیلو کیلو پوسترهای خود را در خیابان شالیکوبی گرگان می ریختند و تا صیح رفتگران بیچاره آنها را جارو کردند ، خرده می گرفتید نه مجالس عزاداری اباعبدالله .
5 - جناب آقای کلانتری ! کمر پاکبانان بخاطر جارو کردن چند تا آشغال و زباله توسط عزاداران اباعبدالله درد نمی گیرد ، کمر پاکبانان و مردم زمانی درد می گیرد و متاسفانه می شکند که مدیر نالایقی حقوق 57 میلیونی و 234 میلیونی به همراه 300 میلیون وام صفر درصد می گیرد و آن وقت دخترش که نماینده اصلاح طلب مجلس است ، می گوید: بابام حقش را گرفته و مدیر نالایق دیگری ، او را ذخیره نظام می خواند .
6 - در قاموس جوانان انقلابی که به فکر حفظ نظام و دستاوردهای انقلاب اسلامی و بالانگه داشتن بیرق شهدا هستند پیروزی و شکست معنی ندارد چون آرزوی آنها شهادت است تا خم به ابروی امام زمان نیاید ، پیروزی و شکست در وجود شماها سیاسیون افراطی هست که فکر می کنید با آمدن اصولگرایان همه چیز را از دست داده اید و با آمدن اصلاح طلبان می توانید بر بیت المال و مناصب حکومت اسلامی چنبره بزنید و چند صباحی خوش باشید .
7 - یاللعجب که جای شگفتی دارد و همین یک مورد در حمایت ارشاد گلستان از شماها و امثال شما بس که هنور نشریه شما به چاپ نرسیده فایل آن در شبکه های اجتماعی منتشر می شود و این می رساند ارشاد گلستان نه تنها به سوگلی خود بابت گافهایی که داده ، تذکری نخواهد داد بلکه حامی اصلی وی نیز هست و خواهد بود .
ای کاش با رپرتاژهای فراوانی که از ادارات و نهادها و دوستان سرمایه دار اصلاح طلب خود می گیرید در نمایشگاه مطبوعات هم شرکت می کردید تا تعداد نمایندگان استان در نمایشگاه مطبوعات به دو نشریه برسد و آبرویی برای استان بشود ، هر طور نباشد اوضاع مالی نشریاتی چون آفتاب گلستان و گلشن مهر که این روزها بد نیست .
8 - خوب است همانقدر که به فکر گرفتن رپرتاژ و آگهی از نهادها ، ادارات ، شخصیتها و احزاب مختلف هستید و درآمد خوبی هم دارید ، کمی هم به رسالت اصلی رسانه یعنی حل مشکلات مردم می پرداختید و از کنار رسانه خود دردی از آلام مردم را بیان ، پیگیری و حل می نمودید.
امروز مشکل مردم بیکاری ، گرانی ، فساد لجام گسیخته ، فیش های نجومی ، پارتی بازی ، خانواده سالاری و دهها مشکل دیگر است اما جنابعالی چند ماه وقت صرف کردید تا ارشاد گلستان به شما اجازه درج عکس شیخ فتنه گر را بدهد ، احتمالا این شیخ معلوم الحال می تواند تمام مشکلات مردم را حل کند!!!
انتهای پیام /