Deprecated: Methods with the same name as their class will not be constructors in a future version of PHP; plgContentJComments has a deprecated constructor in /home/titreazad/domains/titreazad.ir/public_html/plugins/content/jcomments/jcomments.php on line 25

 

 

وقتی به برخی میادین و خیابانهای اصلی شهرگرگان می نگری، احساس می کنی ماه رجب و شعبان آمده و تو جامانده ای ، یا وقتی اعتراضی از سوی مردم و مسئولین به این دهن کجی ها صورت نمی گیرد بیشتر شک می کنی که نکند واقعا محرم و صفر تمام شده است.

به گزارش تيترآزاد به نقل از گلستان ما ؛ آری تعجب دارد ، ماه محرم و ماه عزاداری سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) را می گویم ، ماهی که ایام سوگواری آن در شهر گرگان که لقب دارالمومنین دارد هنوز ماه محرم به نیمه نرسیده انگار تمام شده است و رنگ و بوی محرم را دیگر نمی دهد ، نمی دانم شاید شهر ما برای خود متفاوتی نسبت به تقویم رسمی کشور دارد.
وقتی به برخی میادین و خیابانهای اصلی شهرگرگان همچون میدان شهرداری، خیابان ولی عصر و خیابانهای منتهی به تالار فخرالدین اسعدگرگانی می نگری، احساس می کنی ماه رجب و شعبان آمده و تو جامانده ای ، یا وقتی اعتراضی از سوی مردم و مسئولین به این دهن کجی ها صورت نمی گیرد بیشتر شک می کنی که نکند واقعا محرم و صفر تمام شده است.
اما از سوی دیگر، در تبلیغات برخی از هیئات مذهبی می بینی تو را به مراسمات دهه دوم محرم دعوت کرده اند و خیمه عزایشان همچنان برپاست و کوچه خود را سیاهپوش کرده اند .
براستی آیا ما شورش را در آورده ایم که در این ایام ، هنوز هم غم جانگداز شهادت امام حسین (ع) بر دلمان سنگینی می کند یا مسئولین ما در دهه اول محرم خوب عزاداری کرده اند و مزد خود را تمام و کمال گرفته اند و دیگر حاجتی ندارند که اینگونه شهر را چراغانی کرده و آذین بسته اند و مسرورند ؟
ایکاش یک شب هم که شده به مسجد محل می رفتند و پای منبر علما می نشستند تا ببینند خانه خدا هنوز هم سیاه پوش است.
آیا تاریخ را نخوانده اند و نمی دانند این ایام ، ایام اسارت اهل بیت امام حسین (ع) است و امام زمان (عجل) عزادار است ؟
نمی دانم این قطعه از تاریخ شهرمان را باید با کجای تاریخ اسلام تطبیق داد ...
هانی آخوندی
001 1

001 1

001 1

001 1

001 1

 

انتهای پیام/