Deprecated: Methods with the same name as their class will not be constructors in a future version of PHP; plgContentJComments has a deprecated constructor in /home/titreazad/domains/titreazad.ir/public_html/plugins/content/jcomments/jcomments.php on line 25

 

 

فرمانده سپاه ناحیه گرگان در جلسه شورای اداری شهرستان گرگان گفت : بیش از 40 یادواره شهید از ابتدای سال تا کنون در شهر گرگان برگزار شده است.

به گزارش تيترآ‍زاد به نقل از گلستان ما ؛ سرهنگ دوم پاسدار سیدعلی مهاجر فرمانده سپاه ناحیه گرگان در جلسه شورای اداری شهرستان گرگان در گزارش برنامه های اجلاسیه 4000 شهید استان گلستان در این شهرستان اظهارکرد: در شهرستان گرگان 10کمیته سازماندهی شدند و تعداد 51 برنامه اجرا شده در اجلاسیه در شهر گرگان حاصل زحمات این کمیته ها می باشد.
وی درادامه گفت : بیش از 40 یادواره شهید در سطح شهر و روستا در گرگان برگزار شده است و برگزاری این یادواره ها تا روز اجلاسیه ادامه خواهد داشت.
مهاجر همچنین با بیان اینکه بیش از 30 مورد فضا سازی در راستای اجلاسیه در شهر گرگان انجام شده است به اعزام 2500 نفر از مردم و دانش آموزان این شهرستان به اردوهای راهیان نور اشاره کرد و افزود: دیدار با خانواده شهداء ، برگزاری برنامه 30 شب مهمان شهدا در ماه مبارک رمضان در تپه نورالشهداء ، همایش شیرخوارگان حسینی ، رهروان زینبی ، تجمع تاسوعای حسینی و همچنین حرکت نمادین قافله اسرا در قالب برنامه قافله عشاق از جمله برنامه هایی است که در راستای اجلاسیه تا به امروز در گرگان برگزار شده است.
فرمانده سپاه گرگان در ادامه به بخش دیگری از برنامه های برگزار شده در راستای اجلاسیه در شهرستان گرگان پرداخت و اذعان کرد : نمایشگاه ظهور طلیعه مقاومت ، پیاده روی خانوادگی در سرخنکلاته گرگان ، مسابقات ورزشی اعم از تکواندو و تیراندازی و برنامه اسوه های صبر و مقاومت و تجمع بزرگ مدافعان حریم مقاومت و خانواده از جمله برنامه های شاخصی بود که در راستای اجلاسیه در گرگان برگزار شده است.
وی همچنین برنامه لشگر فرشتگان ، حمع آوری اسناد شهدا در قالب 188 پرونده ، همایش مشق خون و نام گذاری پل های روگذر در گرگان را از برنامه های دیگری خواند که در راستای اجلاسیه در گرگان برگزار و به اجرا در خواهد آمد.
مهاجر با بیان اینکه ویژه برنامه 5 آذر در گرگان برگزار خواهد شد خاطر نشان کرد : در راستای این حماسه بزرگ که در گرگان رقم خورد تلاش است تا دیداری را با امام خامنه ای (مد ظله ) برنامه ریزی گردد و همایش میقات الصالحین در مصلای گرگان و یادواره شهدای شهرستان نیز با حضور سخنران کشوری در گرگان برگزار گردد.
فرمانده سپاه گرگان در پایان نصب پرچم سر درب منازل شهدا در 18 آذرماه و همچنین برگزاری مراسمات مختلف از جمله برنامه کودک و نوجوان را با حضور عمو پورنگ در گرگان را از جمله برنامه هایی خواند که توسط کمیته شهرستان پشتیبانی خواهد شد.
انتهای پیام/