Deprecated: Methods with the same name as their class will not be constructors in a future version of PHP; plgContentJComments has a deprecated constructor in /home/titreazad/domains/titreazad.ir/public_html/plugins/content/jcomments/jcomments.php on line 25

 

 

 

نایب رئیس شورای شهر گرگان گفت: اقدام به جمع آوری پارچه و پرچم های عزاداری ایام محرم و چراغانی و ریسه بندی میادین و خیابان های مختلف شهر توسط شهرداری بسیار زود هنگام و عملی نادرست بود .

 

به گزارش گلستان ما، مهران فدوی نایب رئیس شورای شهر گرگان در گفتگویی با اشاره به این که از جمع آوری پارچه های سیاه عزاداری اباعبدالحسین(ع) از سطح شهر گرگان، تنها بعد از گذشت چند روز از ایام عاشورا و تاسوعا بسیار تعجب کردم، اظهار کرد: اقدام به جمع آوری پارچه و پرچم های عزاداری ایام محرم و چراغانی و ریسه بندی میادین و خیابان های مختلف شهر توسط شهرداری بسیار زود هنگام و عملی نادرست بود .
وی با تاکید بر این که ما باید احترام امام حسین(ع) و ایام محرم را نگه داریم، افزود: امام حسین(ع) و اصحابش نیاز به عزاداری ما ندارند، بلکه ما هستیم که به عزاداری ها نیاز مبرم داریم.
فدوی در ادامه تصریح کرد: ما مسئولین باید آنچه که جامعه ما به عنوان یک جامعه شیعه از ما طلب می کند، که به طبع مسائل فرهنگی و مذهبی می باشد، را رعایت کنیم.
نایب رئیس شورای شهر گرگان با اشاره به این که شهردار گرگان بارها ادعای هئیتی و اهل عاشورا بودن کرده است، عنوان کرد: چرایی انجام این گونه اقدامات توسط شهردار برای ما هم روشن نیست، به شخصه برخی مواقع از کارهای ایشان تعجب می کنم، زیرا در این سه سال همکاری، خیلی علامت سوال در ذهنمان ایجاد شده که بسیاری از آن ها از سوی ایشان بدون جواب مانده است.
فدوی در پایان خاطرنشان کرد: ما به دلیل توصیه برخی از دوستانو به منظور حفظ آرامش جامعه، با وجود وضعیت بد اقتصادی، همیشه رعایت برخی مسائل را کردیم.
انتهای پیام/