Deprecated: Methods with the same name as their class will not be constructors in a future version of PHP; plgContentJComments has a deprecated constructor in /home/titreazad/domains/titreazad.ir/public_html/plugins/content/jcomments/jcomments.php on line 25

 

 

 

 

 

مسئول مجمع «رهروان امر به معروف و نهی از منکر استان گلستان» با بیان اینکه بی حجابی زمینه بسیاری از گناهان را فراهم می کند و باید امر به معروف و نهی از منکر در جامعه جاری باشد، گفت: مصداق این امردر اینجا است که مسئولان گرگان در آذین بندی معابر در ماه محرم غفلت کردند وعزاداران حسینی باید تذکر دهند و نباید بگوییم ربطی به ما ندارد.

به گزارش تيترآزاد به نقل از کلاس بیست، « حجت الاسلام علی اکبر محمدی مهر» عصر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه بابیان اهمیت و ضرورت امر به معروف و نهی از منکر، اظهار کرد: امر به معروف از مهمترین واجبات الهی و مظلوم ترین آن است که شاید به حد یک مستحب هم در جامعه اهمیت داده نمی شود ، لذا بایدباید همواره به تبیین آن پرداخته شود.
وی افزود: آنچه در این مبحث حائز اهمیت است این است که امر به معروف و نهی از منکر از منظر قرآن امری برای یک امت است پس باید گروهی باشد و باید به یک مطالبه عمومی بدل شود. تاکید زیاد مبنی بر حضور مردم است واز همه تقاضا می کنم عرصه را برخالی نگذاریم.
به گفته محمدی مهر ، 500 خواهر گرگانی در مجمع رهوران امر به معروف و نهی از منکر در سطح گرگان فعالیت می کنند.
غفلت مسئولان گرگان در آذین بندی معابر در ماه محرم تذکر داده شود
وی در بخشی از سخنان خود با انتقاد از آذین بندی بخش های مختلف مرکز استان در ایام محرم تاکید کرد : مصداق امر به معروف و نهی از منکر در اینجا است و نباید بگوییم ربطی به ما ندارد.
عضو هیئت علمی دانشگاه گلستان با بیان اینکه مسئولان از غفلت دست به این کار زدند ، متذکر شد: باید مسئولان را متوجه این عمل آنها کرد و نهی از منکر توسط مردم و عزاداران حسینی انجام شود.
فروش مانتو های جلف در بازار کاهش یافت
وی گفت: طرح «لبیک» از 20 تیرماه 94 با حضور نیروهای انقلابی و مردمی در سطح گرگان آغاز شد و به تبع آن در 16 آذر ماه همان سال تذکر زبانی آن ادامه یافت و تاثیر بسیارخوبی را شاهد بودیم تا آنجا از منابعی مطلع، با خیرشدیم که فروش مانتو های جلف در بازار کاهش یافته است.
محمدی مهر به بیان اشکالات این طرح از زبان برخی افراد، پرداخت و افزود: برخی از بانوان می گویند، « بدحجابی گناه کوچکی است، چرا جلوی اختلاس های چند میلیاردی را نمی گیردو گناه گناه می کنید؟»، ضمن احترام به بانوان باید گفت؛ کوچک شمردن گناه خودش گناه کبیره است، لذا نباید گناهان را باهم مقایسه کنیم حجاب از ضروریات اسلام است و آیا به ضروریات اسلام می توان گفت بی ارزش است.
مسئول مجمع رهروان امر به معروف و نهی از منکر گفت: بد حجابی زمینه بسیاری از گناهان را فراهم می کند که از جمله آن می توان به رونق چشم چرانی ، توسعه فحشا و فساد ، سوء قصد به عنف مردم در اشاعه بی حجابی موجب می شود که خود زمینه ساز مشکلات روانی ، بالا رفتن آمار طلاق و تضعیف روابط خانوادگی و رقابت در تجملات است.
برگزاری همایش وکارگاه یکروزه امر به معروف فردا در گرگان
محمدی مهر با اشاره جبهه گیری عده ای در این طرح که می گویند« گیرندهید»، با بیان اینکه این بانوان نیز خواهران شما هستندف متکذکرشد: جبهه گیری نکنید این تذکر دادن و گیردادن نیست بهترین هدیه است که می توان به مومن داد برای پوشاندن عیب خود لذا نباید مورد آزردگی خاطر شود.
هیئت علمی دانشگاه گلستان در پایان اظهارکرد: مجمع رهروان امر به معروف و نهی از منکر در راستای آموزش و توجیه و توانمندسازی نیروهای خود همایش و کارگاه آموزشی یک روزه ای را فردا با حضور سردار صادقی فرمانده سپاه نینوا و تقوی از اساتید دانشگاه های تهران در ساعت 13:30 در حسینیه سپاه برگزار می کند که حضور برای عموم آزاد است.
انتهای پیام/