Deprecated: Methods with the same name as their class will not be constructors in a future version of PHP; plgContentJComments has a deprecated constructor in /home/titreazad/domains/titreazad.ir/public_html/plugins/content/jcomments/jcomments.php on line 25

 

 

 

 

متعجبیم چرا نمایندگان استان گلستان در ماجرای تریبون آزاد دانشجویی در دانشگاه منابع طبیعی گرگان که در خلال آن به شهدای مدافع حرم و جامعه روحانیت توهین شد ، واکنشی نشان ندادند .

به گزارش تيترآزاد به نقل از گلستان ما ؛ نمایندگان مجلس به عنوان وکیل مردم باید به مطالبات و درخواست های آنها ترتیب اثر داده و آن موضوعات و مشکلات را پیگیری نمایند و جواب آن را به مردم بدهند .
متاسفانه در استان گلستان باب شده که وظیفه نماینده مربوط به موضوعات عینی و فیزیکی مثل تامین شغل و ساختن جاده و دادن پول برای ساختن سالن است و بدتر اینکه مشکلات استان در مقولات کلانی چون بیکاری و گرانی خلاصه شده و راه فراری نیز برای نمایندگان جدید باز کرده که این موضوعات کشوری است و از بالا باید حل شود .
در حالی که توهین به شعائر دینی و مقدسات جامعه اخلاق مدار و شهادت پرور خود نیز گناهی نابخشودنی است و جفایی است که در حق مردم صورت گرفته و یک نماینده بایستی برای دفاع از این ظلم که در حقوق مردم شده، ورود کند.
متاسفانه در ماجرای تریبون آزاد دانشجویی در دانشگاه منابع طبیعی گرگان که شاهد هتاکی و توهین به روحانیت مبارز (که در دل این قشر شخصیتهای گرانسنگی چون حضرت امام و مقام معظم رهبری و مراجع عظام تقلید را داریم) و شهدای مدافع حرم که جان و مال و فرزندان خود را برای امنیت کشور گذاشتند و رفتند، نمایندگان استان گلستان سکوت معناداری را پیشه کرده اند .
ای کاش نمایندگان استان گلستان در مجلس همانند 20 نماینده اهل سنت مجلس در برخورد با ماجرای برنامه دورهمی مهران مدیری عمل می کردند .
در قسمتی از این برنامه که جمعه ۲۲ مرداد با موضوع «تظاهر و ریا» پخش شد، مدیری داستان فردی ریاکار را روایت کرد که برای استخدام از روی ریاکاری بدون هیچ ارتباطی با موضوع استخدام به دو تن از بزرگان اهل سنت یعنی طلحه و زبیر لعنت می‌فرستد.
بعد از این شوخی مهران مدیری در برنامه دورهمی 20 نماینده اهل سنت مجلس از جمله سه نماینده استان ( کوسه غراوی – طیار و نورقلی پور) در نامه ای به مجلس خواستار توبیخ کتبی عوامل برنامه شدند و در روزی که علی مطهری رئیس مجلس بود نامه قرائت شد و نایب رئیس مجلس نیز خواستار عذرخواهی صدا و سیما شد.
همه می دانند که طلحه و زبیر از سرآمدان نهضت پیامبر اکرم (ص) بود و مورد احترام گروهای مختلف شیعه و سنی اما رفتار سیاسی آنها بعد از پیامبر و خواستن سهم بیشتر از حکومت باعث شد تا قصه آنان درس عبرتی در تاریخ برای آنان که صف خود را از مجاهدان راه خدا جدا می کنند و اجرشان را زایل ، بشوند .
در این مجال قصد پرداختن بیشتر به این موضوع را نداریم اما می خواستیم به نمایندگان استان گلستان خاصه چهار نماینده دیگرمان که یکی خود را فرزند شهید می داند و دو تن خود را رزمنده و همواره در نقش مدعیان دفاع از نظام سخن می رانند ، تذکر دهیم که واقعا در قبال مسئله توهین آمیزی که در دانشگاه منابع طبیعی گرگان رخ داد ، می خواهند سکوت اختیار کنند ؟
پس غیرت و حیای دینی ما کجا رفته است ؟ آن نماینده ای که( فیلمش موجود است) گریه می کرد و می گفت من غم عدالت و خانواده های شهدا را دارم و الان به مجلس رفته چرا سکوت کرده است ؟
گویا نمایندگان استان گلستان در مجلس امورات مهمتری از توهین به شئونات جامعه را در دست بررسی دارند که نمی توانند به امورات مهم استانی بپردازند اما این موارد در کارنامه نمایندگان ثبت و درج خواهد شد و افکار عمومی در ایامی چون انتخابات که همین نمایندگان مجبورند به هر کوی برزنی بروند و گدایی رای کنند ، آنان را استیضاح خواهد کرد.
انتهای پیام /