Deprecated: Methods with the same name as their class will not be constructors in a future version of PHP; plgContentJComments has a deprecated constructor in /home/titreazad/domains/titreazad.ir/public_html/plugins/content/jcomments/jcomments.php on line 25

تکیه عزاداری و عبادت اهالی منطقه سروش جنگل گرگان، امروز، برای چهارمین بار توسط 33 نفر از ماموران شهرداری گرگان جمع آوری شد.

به گزارش تيترآزاد به نقل از پاسرو؛ 33 نفر از نیروهای شهرداری گرگان، بعدازظهر دیروز، در زمان استراحت اهالی منطقه سروش جنگل، بساط تنها مسجد این محله که برای عزاداری های محرم در چادری صحرایی برپا شده بود را جمع کردند.
یکی از اهالی این منطقه با بیان اینکه گمان نبرند نماز جماعت را در این محل می توانند تعطیل کنند، گفت: جنگ ما با شهرداری مثل هشت سال جنگ تحمیلی شده است، امروز ظرف 40 دقیقه بساط خیمه عزاداری و عبادت مردم را جمع کردند و رفتند.
وی با بیان اینکه دفعه قبلی در 16 مرداد خیمه عبادت و نماز جماعت اهالی خداجوی منطقه را جمع کردند، افزود: گویا تمام دغدغه و مشکلات شهردار مسجد محله ماست و انگار این عبادت برای ایشان تبدیل به غده سرطانی شده که مشکلات دیگر شهر را نمی بینند.
این فرد که می گوید بارها رنج بی مسجدی این منطقه را پیگیری کرده، متذکر شد: ما برای برپایی این خیمه در ماه محرم مجوز گرفتیم و تا پایان محرم هم مجوز داریم، تازه به فکر این بودیم که رایزنی کنیم و تا اربعین وقت بگیریم اما ماموران در ساعات سکوت محله زودتر از موعد مجوزمان بساط عزاداری ها را جمع کردند.
وی خاطرنشان کرد: هیچ تکیه ای در گرگان 15 شب شام ندادند، ما تمام 15 شب اول محرم را با شکوه و عظمت مراسم های عزاداری را برگزار کردیم، آقایان پایین محلی، گرزین، جرجانی، پزشکپور، سبطی و خانم نورا نیز از شورای شهر در مراسم های عزاداری ما شرکت کردند و تشکیلات و شور مردم برای عزاداری را دیدند، شام غریبان ما را دیدند، عبادت اهالی را دیدند، اما هیچ کدام برای ایجاد مسجد در این منطقه از ما حمایت نکردند، هیچ کدام پاسخگو نبودند و ما امروز خیمه ای را که خودمان برپا کرده بودیم هم از دست دادیم.
درخواست برای ساخت مسجد مدتهاست که از سوی اهالی این منطقه در بالای شهر گرگان مطرح می شود و برای آن 4 قطعه زمین نیز در اختیار شهرداری قرار داده اند اما نه تنها به این درخواست آنان جامه عمل پوشانده نشده بلکه چهار مرتبه تا کنون خیمه موقت اهالی مومن این محله نیز به دست ماموران شهرداری جمع آوری شده است.
گزارش های پیشین این پایگاه خبری از سروش جنگل در لینک های زیر قابل مشاهده هستند:
عزاداری متفاوت اهالی سروش جنگل در سوگ سیدالشهدا(ع)+تصاویر
اهالی سروش جنگل همچنان در انتظار مسجد و فرهنگسرا/ شهرداری باور کند سروش جنگلی ها نماز می خوانند!
شام غریبان در سروش جنگل گرگان+تصاویر
تصاویر اقدام شهرداری هم در زیر آمده است:
s1

s2

s3

s4

s5





انتهای پیام/