Deprecated: Methods with the same name as their class will not be constructors in a future version of PHP; plgContentJComments has a deprecated constructor in /home/titreazad/domains/titreazad.ir/public_html/plugins/content/jcomments/jcomments.php on line 25

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی درباره بازگشایی دفتر اتحادیه اروپا در ایران گفت: اینها دفاتر جاسوسی بیش نیستند و از دستگاه قضا انتظار میرود اجازه ندهد این لانه جاسوسی در ایران تاسیس و پا از حریمشان درازتر کنند.

به گزارش تیتر آزاد به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ نادر قاضی پور در گفتگو با خبرنگار اروم نیوز، با انتقاد از تاسیس دفتر اتحادیه اروپا در ایران اظهار داشت: درست است که روابط خارجی ایجاب می کند با دنیا ارتباط داشته باشیم اما دیگر نه اینکه با هر سازی که می زنند برقصیم، بطوریکه امروز بخواهند دفتر اتحادیه اروپا بگذارند ، بطور مثال فردا دفتر حقوق بشر و ... تاسیس کنند.

وی در خصوص حضور دفتر این اتحادیه در ایران افزود: اگر کشورهای اروپایی مایل به همکاری با ایران باشند خب سفرای بسیاری از کشورهای مختلف در حال حاضر در ایران هستد پس دیگر لزومی به تاسیس این دفتر نیست.

قاضی پور گفت: بنابراین بهتر است اتحادیه اروپا به جای تجسس در امورات کشور مان ابتدا بر اساس تعهدات برجام تمامی تحریم هاعلیه ایران را بردارد .

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی تاسیس دفتر اتحادیه اروپا در ایران را راهی برای نفوذ و جاسوسی عنوان کرد و اظهار داشت: از دستگاه قضا انتظار میرود اجازه ندهد این لانه جاسوسی در ایران تاسیس و پا از حریمشان درازتر کنند.

انتهای پیام/ر