Deprecated: Methods with the same name as their class will not be constructors in a future version of PHP; plgContentJComments has a deprecated constructor in /home/titreazad/domains/titreazad.ir/public_html/plugins/content/jcomments/jcomments.php on line 25

فعال سیاسی اصلاح طلب گفت : اگر ما به امنیت منطقه کار نداشته باشیم یعنی اینکه اجازه دادیم که پا روی خرخره ما بگذارند ، آدم عاقل این کار را نمی کند ضمن اینکه جمهوری اسلامی یک تعهدی هم به کشورهای اسلامی دارد.

به گزارش تيترآزاد يبه نقل از گلستان ما ؛ علی اکبر رایجی مدرس دانشگاه و فعال سیاسی اصلاح طلب در گفتگو با این پایگاه خبری در خصوص یوم الله 13 آبان گفت : قیام 13 ابان سال 58 محصول انقلابی گری ، رشادت ، شجاعت ، استکبار ستیزی و بیرون راندن کسانی بود که در خانه ای غیر از خانه خودشان بودند .
رایجی در پاسخ به این سوال که چه ویژگی باعث شد تا امام خمینی بگوید این حادثه از انقلاب اول هم بزرگتر است ، افزود: همین که مردم مطلع شدند افراد غیر در خانه آنها هستند و ادعای مالکیت دارند و این آگاهی بخشی و دانایی و دانستن جایگاه مردم باعث تحولات رو به جلو شد.
این استاد دانشگاه در خصوص شهدای مدافع حرم و حمایت جمهوری اسلامی از محور مقاومت گفت : خیر الامور اوسطها یعنی ما باید از این محور حمایت کنیم ، اگر کاملا رها کنیم مغبون می شویم و اگر همه چیز را بیرون بریزیم و فاش کنیم باز هم درست نیست .
رایجی تاکید کرد: ما باید با سیاست کارمان را بکنیم و اگر جایی هم ضرورتی پیدا شد با جسارت و جرات بگوییم و باکی هم نداریم .
این فعال سیاسی اصلاح طلب اذعان کرد: منهای جمهوری اسلامی اگر هر حکومت دیگری هم در کشور روی کار باشد می بایستی در امنیت منطقه خودمان دخیل باشیم و من این موضوع را بارها سر کلاس گفته ام. اگر ما به امنیت منطقه کار نداشته باشیم یعنی اینکه اجازه دادیم که پا روی خرخره ما بگذارند ، آدم عاقل این کار را نمی کند ضمن اینکه جمهوری اسلامی یک تعهدی هم به کشورهای اسلامی دارد.
رایجی در رابطه با حواشی دانشگاه منابع طبیعی گرگان و ماجرای اهانت به روحانیت و شهدای مدافع حرم گفت : من اصلا از این حرفها ناراحت نمی شوم چون بالاخره بخشی از جامعه جوان هستند و انتظار نداشته باشیم مثل ما حرف بزنند.
وی اشاره کرد: رهبر معظم انقلاب نیز بارها تاکید کرده که باید این شبهات را با اندیشه پاسخ بدهیم چون داعش زمانی بوجود می آید که اندیشه نباشد ، اگر چه این دانشجوها هم حرف درستی نزدند ولی ما باید اندیشه قوی و منطقی داشته باشیم .
انتهای پیام /