Deprecated: Methods with the same name as their class will not be constructors in a future version of PHP; plgContentJComments has a deprecated constructor in /home/titreazad/domains/titreazad.ir/public_html/plugins/content/jcomments/jcomments.php on line 25

مدیر کل کتابخانه های گلستان با انتقاد از بنیاد شهید گلستان گفت: ما برنامه های خود را در راستای اجلاسیه به بنیاد شهید اعلام کردیم اما این دستگاه هیچ پاسخی به ما نداد .

به گزارش تيتر آزاد به نقل ازگلستان ما ؛ رضا قوانلو مدیر کل کتابخانه های استان گلستان در پاسخ به سوال خبرنگار گلستان ما در خصوص نقش این اداره کل در اجلاسیه بزرگ 4 هزار شهید استان گلستان که آذرماه در گلستان برگزار می شود اظهار کرد: در خصوص اجلاسیه ، نامه ای بنیاد شهید به ما زد و گفت برنامه های خود را برای اجلسایه اعلام کنید و ما هم نامه ای تنظیم کرده و تعدادی از برنامه ها از جمله شنستهای کتابخوان ، نقد و بررسی کتاب و رونمایی از برخی کتابها در این حوزه را اعلام کردیم .
قوانلو افزود: اما متاسفانه تاکنون هیچ جوابی از طرف بنیاد شهید به ما داده نشده و یکی از انتقادات صریح بنده نیز همینست که چرا با توجه به علاقه مندی این اداره کل جهت حضور در اجلاسیه شهدای گلستان و انجام کار در این زمینه پاسخی به ما داده نشده است .
وی تصریح کرد: حداقل در جواب نامه می گفتند که کتابخانه ها در کدام کمیته قرار دارد و نقش ما در اجلاسیه چیست ؟
مدیر کل کتابخانه های گلستان تاکید کرد: طبیعتا وقتی مکاتبه ای با یک دستگاه دولتی می شود آن نهاد باید جواب طرف مقابل را بدهد اما ما هیچ خروجی شاهد نبودیم و از طرفی آذرماه اجلاسیه آغاز می شود و ما همچنان منتظریم که ببینیم در کدام کمیته قرار داریم .
قوانلو گفت: در حوزه دفاع مقدس برای حمایت از این عرصه 10 عنوان کتاب از اداره کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان گلستان خریداری کردیم .
وی همچنین به برگزاری شب شعر مدافعان حرم در گرگان اشاره کرد و گفت: بعد از هفته کتاب و قبل از اجلاسیه در هفته اول آذر ماه این برنامه بصورت متمرکز و با شکوه اجرا می شود و از خانواده های شهدای مدافع حرم تقدیر خواهد شد.
انتهای پیام /