Deprecated: Methods with the same name as their class will not be constructors in a future version of PHP; plgContentJComments has a deprecated constructor in /home/titreazad/domains/titreazad.ir/public_html/plugins/content/jcomments/jcomments.php on line 25

مردم انقلابی و بصیر استان گلستان با وجود باران شدید، طوفانی از جنس حضور و استکبار ستیزی بر پا کرده و با شعار های کوبنده،لرزه بر پیکر استکبار جهانی انداختند.

به گزارش تيترآزاد به نقل از ورزش سه گلستان ما ؛ امسال جنس حضور با سال های دیگر متفاوت بود چرا که ملت همیشه در صحنه ایران اسلامی، 13 آبان امسال عزادار سید و سالار شهیدان، ابا عبدا.. الحسین (ع) هستند و آمده بودند تا به جهانیان اعلام کنند مرگ بر آمریکا امروز ما ، نشأت گرفته از نهضت حسینی است و هرگز این موج خروشان آرام نمی گیرد.
مردم انقلابی و بابصیرت استان گلستان همگام با سراسر کشور در یوم ا.. 13 آبان طوفانی به پا کردند که لرزه به اندام استکبار جهانی انداخت.
آری طوفان و باران شدید هم نتوانست مانع موج خروشان و طوفانی که از جنس حضور و استکیار ستیزی مردم است، شود.
سردار فرزندی در راهپیمایی 13 آبان گرگان:
همه حرکات استکبارستیزانه امروز دنیا نتیجه 13 آبان است/اولین و آخرین دولت عربی که از انقلاب اسلامی دفاع کرد سوریه بود
سردار عباسعلی فرزندی رئیس دانشکده علوم سیاسی و ارتباطات سپاه و از فرماندهان هشت سال دفاع مقدس ظهر امروز پنجشنبه 13 آبان ماه در جمع راهپیمایان گرگانی گفت: 13 آبان نقطه عطف ملت ما در حوادث تاثیرگذار تاریخ است ، در این روز امام خمینی را تبعید کردند ، بیش از 50 دانش آموز در سال 57 شهید شدند و لانه جاسوسی آمریکا به تسخیر دانشجویان پیرو خط امام در آمد .
سردار فرزندی گفت : امام خمینی این قیام را انقلاب دوم نامید و مدال شجاعت به آفرینندگان آن داد و اینک من و شما بعد از 38 سال دور هم جمع شدیم تا ندای ملت ایران را به همدیگر و سایر ملل دنیا منتقل کنیم و امروز تمام تحولاتی که در ایران و منطقه در حال وقوع است ناشی از این حرکت استکبارستیزانه مردم ایران بود.
وی با بیان اینکه دشمنی ها با جمهوری اسلامی ایران ادامه دارد، تصریح کرد: مثلث شوم نظام های سلطه گر با محوریت آمریکا ، دولتهای غیر مردمی و مرتجع منطقه با محوریت عربستان و جریان های افراطی و فرصت طلب که دنیای اسلام را با مشکلات زیادی مواجه ساختند ، به دنبال ضربه زدن به انقلاب مردم ایران می باشند .
این فرمانده دوران دفاع مقدس خاطرنشان کرد: افتخار ما اینست که به عنوان کانون الهام بخش جهان اسلام این نهضتهای مردمی در منطقه را جلو ببریم در حالیکه طی سالهای گذشته، آمریکا شرایط ویژه ای در منطقه ایجاد کرده که وقوع 20 جنگ در خاورمیانه که عراق ، افغانستان ، یمن و سوریه از آن جمله می باشد .
سردار فرزندی اضافه کرد: امروز بعد از 6 سال جنگ در سوریه بیش از یک میلیون خانه در آوار شد ، بیش از 7 میلیون نفر آواره و بیش از 400 هزار نفر کشته شدند اما در دل این بحران آمریکا و غرب متاثر از حرکت مردمی ایران در دنیاست و امروز مدعیان صاحب نظر اعتراف دارند که آنچه امروز تحت عنوان عزت اسلامی در دنیا مطرح است متاثر از حرکت ملت ایران می باشد .
وی یادآور شد: در یک کلام 13 آبان نماد تقابل حق و باطل و روزی بوده که پیام انقلاب به گوش جهانیان رسید و ما باید به سوی تمدن نوین اسلامی و تثبیت امت واحده حرکت کنیم .
فرزندی گفت : به برکت نظام و نقش آفرینی دانشجویان و دانش آموزان روحیه استکبار ستیزی وجود ملت را فراگرفته و آمریکا و ایادی اش زمانی که به نفوذ به داخل ایران فکر می کنند وقتی یاد 13 آبان می افتند شرایط شان سخت می شود .
فرزندی 13 آبان را دارای آثار و برکات زیادی دانست و افزود: حفظ استقلال کشور ، تبدیل شدن به الگوی بی بدیل سایر ملتها برای مبارزه با استکبار ، نمایش چهره واقعی اسلام ناب محمدی در دنیا در مقابل نمایش وارونه از اسلام توسط تکفیری ها ، بالارفتن اعتبار بین المللی ایران اسلامی ، افزایش محبوبیت ایران در بین کشورها و ایجاد زمینه بیداری اسلامی از برکات استکبار ستیزی مردم ایران است .
رئیس دانشکده علوم سیاسی و ارتباطات سپاه تصریح داشت: امروز باید وضعیت کشور و امت اسلامی را خوب بشناسیم و برای تحقق اهداف استکبارستیزانه خودمان از تمام ظرفیتها در عرصه های امنیتی ، علمی و دفاعی استفاده کنیم .
سردار فرزندی که در جمع راهپیمایان گرگانی 13 آبان در مصلی این شهر سخن می کرد ، افزود: امروز در گوشه و کنار می شنویم که برخی افراد در خصوص حمایت ما از سوریه سوالاتی دارند که ما باید عاقلانه و هوشمندانه به این سوالات پاسخ بدهیم .
وی در جواب سوال فوق گفت : اولین و آخرین دولت عربی که از انقلاب اسلامی دفاع کرد سوریه بود . تنها دولت عربی که در دوران دفاع مقدس پشت سر صدام نایستاد و از ایران دفاع کرد سوریه بود . تنها دولت عربی که در طرح سازش با اسراییل با نظام سلطه همراهی نکرد ، سوریه بود . سوریه به ما امکان داد تا با لبنان و فلسطین ارتباط داشته باشیم تا انقلاب را صادر کنیم .
این فرمانده دوران دفاع مقدس اظهار کرد: به همین دلیل است که استکبار 100 هزار نیروی متحجر ، ماجراجو و خشونت طلب را راهی سوریه کرد تا خط مقاومت ما در لبنان و سوریه را بشکنند اما ما توانستیم که از برکت حضور مردم و مقام معظم رهبری این جبهه مقاومت را حفظ کنیم .
در میان سیل جمعیت با یکی از اسران جنگ نرم پیام نور گرگان همکلام شدم، حسین لوایی در خصوص حضور استکبار ستیزی ملت ایران گفت: متأسفانه برخی در داخل کشور تلاش می کنند روحیه استکبار ستیزی ملت را تضعیف کنند و با تحریف شخصیت امام به خیال واهی خود، مردم را از مسیر اصلی خود منحرف کنند.
001 34556


این دانشجو افزود: استکبار ستیزی ملت ایران ریشه در نهضت عاشورا دارد و ما درس آموختگان مکتب خمینی کبیر امروز بخوبی درس پس می دهیم.
دانشجویان آمده اند تا اعلام کنند: ای رهبر آزاده آماده ایم، آماده
در ادامه مسیر ، میثم زنگانه، نائب رئیس شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی گلستان نیز گفت: امروز، روز ملت ایران است، روز مبارزه با استکبار است و شعار یک صدای دانشجویان در راهپیمایی یوم ا.. 13 آبان " ای رهبر آزاده آماده ایم، آماده" می باشد.
زنگانه در راهپیمایی باشگوه دانشجویان گرگانی تاکید کرد: دانشجویان انقلابی خود را برای خلق حماسه ای بزرگ تر از تسخیر لانه جاسوسی آماده کرده اند.
001 14667873


آمده ایم تا شناخت مصادیق استکبار را به کودکان ایران زمین آموزش دهیم
همچنین سجاد شعبانی ،مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان گفت: حضور پرشور و پر شعور ملت غیور ایران زمین، بار دیگر این را نشان داد که مردم مان، تا استکبار است در صحنه حضور دارند و شناخت مصادیق استکبار را به کودکان شان هم آموزش دادند تا آنها هم بتوانند این پرچم مرگ بر آمریکا را بالا نگه دارند.
امروز دست های پلید یزیدیان زمان در یمن و سوریه مشاهده می شود
درپایان صبورا نوچمنی، مدیریت خواهران بسیج دانشجویی گلستان نیز با اشاره به لزوم شناخت یزیدیان زمان گفت: امروز دست های پلید یزیدیان را یمن و سوریه مشاهده می کنیم.
وی با تاکید بر اینکه امروز استکبار ستیزی ملت ایران کاخ یزیدیان را سست نموده است، گفت: امروز دشمن در جمهوری اسلامی ایران بدنبال یک جریان دوقطبی است که ملت همیشه در صحنه ایران باید هوشیار باشند و این توطئه آنان را نیز بر ملا سازند.
001 165687
راویان انقلاب امروز این کودکان و نوجوانان هستند
حبیب کریمی زاده می گوید: ما انقلاب کردیم، جنگ رفتیم، خون ها دادیم تا نسل های بعد از ما زیر بار ظلم شاهیان و امریکایی ها و امریکا دوستان نروند.
وی می گوید: راویان انقلاب امروز این کودکان و نوجوانان هستند که پر شور و با غرور علم استکبار ستیزی را بر دوش گرفته اند.
آری امروز نسل چهارمی انقلاب کردند، انقلابی از جنس درون که استکبار ستیزی باید همیشه زنده بماند، روز دانش اموز، روز دانش اموز انقلابی ، ولایت مدار است؛ که هرجا امامش بگوید پا به رکاب لبیک گویان بشتابد، روزی هشست سال جنگ تحمیلی در داخل مرزها و روز دیگر در آن سوی مرزها در سوریه و عراق.
IMG 3713
امام جمعه گنبدکاووس:
دنیا بدون کدخدا هم می‎تواند خود را اداره کند
امام جمعه گنبدکاووس امروز در مراسم روز 13 آبان در مصلی امام جعفر صادق(ع) با اشاره به با تاکید بر اتکار به سرمایه های داخلی برای پیمودن مسیر آینده گفت: نباید برای عبور از مشکلات به دشمن امید داشته باشیم.
حجه الاسلام ترابی در میان دانش اموزان گنبدی که برای فریاد انزجار از استکبار جهانی در مصلی شهر جمع شده بودند با اعلام این مطلب تصریح کرد: هیچ ملتی نیست که برای رسیدن به اهداف خود و در مسیر حرکتش با مشکلاتی روبرو نباشد و قطعا همه ما برای آیندۀ خود با مشکلاتی مواجه هستیم و برای رسیدن به اهداف چشم انداز 20 ساله باید با تکیه به اقدام و عمل خود حرکت کنیم.
وی تنها راه حل مشکلات را توجه به فرهنگ استقامت و فداکاری عنوان کرد و افزود: ایستادگی ، اعتماد به درون نظام و جوانان مستقل را باید اصل قرار دهیم و مشکلات با تقویت انقلاب قابل حل است.
حجه الاسلام ترابی گفت: باید به ذخایر اصلی انقلاب مراجعه کرد و این ذخایر همان روحیه انقلابی و جوانان و استعدادهای درخشانی است که ما در کشورمان به نسبت سایر کشور ها بیشتر داریم.
امام جمعه گنبد با اشاره به برخی از نویسندگان و اهل قلم که در نوشتار خود راه برون رفت از مشکلات را در ارتباط با آمریکا مطرح می کنند ، گفت: اینکه آمریکا دشمن ماست و نه تنها می خواهد انقلاب بلکه ملت ما را نابود کند شکی نیست و هر جا که ضعفی از ما دیده از همان جناح اقدامات خبیثانۀ خود را انجام داده است.
وی همچنین خطاب به آنهایی که امید به آمریکا دارند اذعان کرد: آمریکا خود دچار بحران است و کشوری که خود دچار بحران است نمی تواند نردبانی برای خروج از مشکلات دیگران باشد.
حجه الاسلام محمود ترابی بدهکاری های داخلی، بحران اخلاقی و بحرانی مسائل سیاسی آمریکا را از مهمترین مشکلات آمریکا عنوان کرد و گفت: در بحث مسائل جهانی آمریکا تاثیرگذاری به عنوان حلال مشکل را ندارد و حضورش در کشورهای مختلف به عنوان ماجراجویی است و اثرگذاری آن تقریبا به صفر رسیده است.
وی همچنین گفت: استکبار ستیزی دستور صریح قرآن است و امروز آمریکا در رأس استکبار است و دخالت ها، خشونت های دشمنان ، اسرائیل و تکفیری ها به نیابت از آمریکا انجام می شود.
وی صدور انقلاب ، نابودی اسرائیل و بیرون راندن بیگانگان از خلیج فارس را جزء اهداف جوانان در دهۀ آینده عنوان کرد و افزد امروز کسانی که شعارشان دمکراسی است پرده از چهره شان برداشته شده است.
دانش آموز انقلابی باید آمادگی فکری داشته باشد و بروز باشد
مطهره میر لطیفی دانش آموز نخبه قرآنی لازمه انقلابی بودن را داشتن امادگی فکری می داند و می گوید: جوانان باید با مطالعه بوده و درک صحیح از جامعه داشته باشند، اینکه امروز برای نشان دادن انقلابی بودن و انقلابی ماندمان امدیم ، همان آمادگی فکری است که باید با تندرستی درامیخته شود تا بتوان کشوری پایدار داشته باشیم.
وی مهمترین ویژگی نوجوان انقلابی را به روز بودن می داند و می افزاید: رهبر انقلاب بواسطه مطالعه فروان و دغدغه مد بودن، « عالم» است و ما نیز باید با الگوگیری از ولایت به دنبال کسب علم همراه با تقوا برویم ،لذا دانش اموز مسلمان انقلابی باید به علم روز مجهز شود تا بتواند د ر این جنگ همه جانبه علمی و فرهنگی پیروز شود.
وی همچنین می گوید: فضای مجازی که امروز بسیاری از انش اموزان را درگیر خودش کرده در حقیقت باید ابرازی برای نوجوان باشد و نوجوان ان را به دست بگیرد نه اینکه ملعبه دست سودجویان شود.
فاطمه پهلوان نیز به خبرنگار کلاس بیست می گوید: دلایلی که 13 آبانن شکل گرفت، 38 سال پیش نوجوانان با روحیه انقلابی یا هدف استقلال طلبی و و ازادای خواهی و یه انقلابی انقلاب کردند تا از شرایط بد ان زمان رهایی یابند و امروز وظیفه هر نوجوانی است که برای هر لحظه انقلاب با برنامه و هدفمند رفتار کند.
IMG 3717
باید به سمت تولید علم برویم تا استکبار را به زانو درآوریم
این دانش آموز گلستانی استمراراستکبار ستیزی را مولفه اصلی یک نوجوان انقلابی می داند و می گوید: استکبار بواسطه تکنولوژی به کشورهای درحال توسعه زور می گوید؛ لذا خواننده علم بودن دردی از جامعه دوا نمی کند، تولید کننده علم بودن موجب احتیاج کشورهای دیگر به ایران می شود، لذا باید به سمت تولید تکنولوژی برویم تا استکبار را به زانود در آوریم.
13aban-kelas20 25
تریبون آزاد دانش آموزان راوی انقلاب و استمرار استکبار ستیزی
تریبون ازاد دانش اموزی نیز امروز توسط دانش اموزان اتحادیه انجمن های اسلایم دانش اموزان برگزارشد، که در آن نه توهینی به نظام انجام شد و نه مدافعان حرم را که بدون شک دژ مستحکم امنیت پایدار را در کشور هستند را به سخره گرفتند، آنان تنها پاسخ «چرایی مرگ بر امریکا» را برای نوجوانان بیان می کردند و استمرار انقلاب را در ولایت مداری و دشمن شناسی و بصیرت معرفی کردند.
آری امروز روایتگری انقلابی نسل چهارم در زیر باران تمام سکوت ها ی برخی خواص را خواهد شکست و تحسین همگان را بر انگیخته خواهد کرد.
ما دانش آموزان نسل حاضر نمی گذاریم خون شهدای دانش آموز پایمال شود
فاطمه پورمحمد، دانش آموز پایه هفتم حاضر در این راهپیمایی که با مادرش حضور پیدا کرده بود، از علت آمدنش زیر این باران شدید سخن گفت و ابراز کرد: من امروز آمدم تا نفرت خودم را از ظلم آمریکا به کشورهای دیگر نشان دهم.
این دانش آموز با بیان اینکه ما دانش آموزان نسل حاضر نمی گذاریم خون شهدای دانش آموز پایمال شود، افزود: آمریکا نه تنها دانش آموزان بلکه تعداد زیادی از هم وطنان ما را در دشمنی های مختلف به شهادت رسانده است و زندگی خیلی ها را خراب کرده است، این جنایات از حافظه ملت ایران پاک نمی شود.
مشاهده جنایات آمریکا نیاز به مرور تاریخ هم ندارد/ جنایات شیطان بزرگ تمام نمی شود
نرگس مهربان، دانش آموز پایه هشتم نیز پیام اصلی شهدای دانش آموز را استکبارستیزی خواند و گفت: انسان های آزاده حاضر نمی شوند زیر بار ظلم دولت های مستکبر بروند که بزرگترین دولت استکباری نیز آمریکا است که جنایات آن نیاز به مرور تاریخ هم ندارد و امروز نیز ما نسل چهارمی ها داریم به عینه جنایات این نظام استکباری را در حق مردم جهان به خصوص مردم خاورمیانه می بینیم.
aban2
باران و آفتاب مانع از حضورم در راهپیمایی ها نشد/ رهبر خود را در مبارزه با آمریکا تنها نمی گذاریم
خانم شربتی، یکی از بانوان چادری شرکت کننده در این راهپیمایی بود که کمی مسن به نظر می رسید و در خصوص حضورش در راهپیمایی ضداستکباری 13 آبان گفت: تا کنون تمام راهپیمایی های بعد از انقلاب اسلامی را شرکت کردم و باران و آفتاب مانع از حضورم نشد.
شربتی ادامه داد: ما برای این انقلاب خون های زیادی دادیم که یکی از آن ها خون شهدای 13 آبان است، ما در این راه می مانیم و رهبر عزیز خود را در مبارزه با آمریکا تنها نمی گذاریم.
این ها نمونه ای از هزاران دوستدار نظام و انقلاب اسلامی بودند که آزادگی و شهادت را نسبت به بردگی و ذلت زندگی برتر می دانند، اینجا گرگان است، دارالمومنین..
انتهای پیام/