Deprecated: Methods with the same name as their class will not be constructors in a future version of PHP; plgContentJComments has a deprecated constructor in /home/titreazad/domains/titreazad.ir/public_html/plugins/content/jcomments/jcomments.php on line 25

برادر بزرگوار آقای علی اصغری و همفکرانتان ! اگر واقعا به اعتدالگرا بودن امثال سید هادی حسینی و محمد احمری ایمان دارید ، چرا از این افراد در دولت اعتدال استفاده نمی کنید ؟

به گزارش تيتر آزاد به نقل از گلستان ما ؛ محمد حسین علی اصغری دبیر اتحادیه انجمن های اسلامی استان گلستان در پی دیدار امام جمعه گرگان با سیدهادی حسینی فعال سیاسی اصولگرا گفت: "دو برادر اصولگرای اعتدالگرا یعنی آقایان سیدهادی حسینی و محمد احمری جهاد سیاسی اجتماعی کرده و از شخصیت سیاسی نماینده گرگان یعنی تربتی نژاد حمایت کرده اند اما از طرف تندروها مورد اهانت قرار می گیرند ."

اصولا افرادی چون علی اصغری در پستویی نشسته اند و برداشتهای سطحی خود از مسائل حادث شده را به خورد مخاطبان فضای مجازی می دهند بدون اینکه نقش مهمی در معادلات اجتماعی شهر و یا استان داشته باشند . البته مغضوبین استاندار گلستان به علت سابقه تندروی های بسیار و عطش سیری ناپذیر به پست و مقام های دنیوی به کناری رانده شده اند.

بر این عقیده ایم این دیدار نیز کاملا سیاسی و هدفمند تنظیم شده و بنظر می رسد جریان دگر اندیش از هر فرصتی مانند عیادتها ، دیدار با خانواده های ایثارگران ، هنرمندان و ورزشکاران و خواندن نماز میت برای ارائه چهره ای مهربان از خود در جامعه استفاده می کند .

شما برادر بزرگوار آقای علی اصغری و همفکرانتان ! اگر واقعا به اعتدالگرا بودن امثال سید هادی حسینی و محمد احمری ایمان دارید ، چرا از این افراد در دولت اعتدال استفاده نمی کنید ؟ آیا صرفا همین حلوا حلوا کردن و گفتن این جملات دردی را دوا می کند ؟

چرا با رفتن تربتی نژاد به مجلس امثال سیدهادی حسینی و محمد احمری نزد نماینده گرگان و جریان اصلاح طلب فراموش شدند ؟ آیا سودای پست و مقام و ریاست باعث این نسیان سیاسی شده است ؟

زمانی که در آستانه مرحله دوم انتخابات سیدهادی حسینی از تربتی نژاد حمایت کرد ، شماها او را سردار خواندید و او را با اشارات زیبایی مورد لطف خود قرار دادید ، پس کجا رفت آن مهر و محبت ها ، چرا در بین مدیران او نباید جایگاهی داشته باشد؟

همه می دانیم که توانایی اصولگرایانی چون هادی حسینی و محمد احمری صد چندان از مدیران فعلی بیشتر است و امروز بیشترین مشکلات و خلاها در آموزش و پرورش ناشی از کنار گذاشتن افرادی چون سیدهادی حسینی است ، پس چرا جنابعالی ، امام جمعه محترم و جریان اصلاحات اعتدال نما از ایشان استفاده نمی کنید و بر عکس او را به عنوان معلمی ساده به روستایی در شمال گرگان منتقل کرده اند.

دیگر عیادت چند چهره سیاسی رفتن ، نماز میت برای برخی شخصیتها خواندن و ... سیاستهای کهنه ای شده که مردم را باورمند و سیراب نمی کند ، مردم امروز تشنه عمل هستند تا ببینند شعارها و سخنان افراد چقدر با عمل آنها سازگار است .

موضوع  وعده حل مشکلات معیشتی در 100 روز توسط رئیس دولت ، دروغ آزادی مطبوعات در عین اینکه از رئیس دستگاه قضا درخواست بستن فلان سایت را دارند ، ریاکاری در اجرای اقتصاد مقاومتی ،  قضیه فیش های نجومی و اختلاس 8 هزار میلیاردی صندوق ذخیره فرهنگیان بدجوری سخنان و عمل جریانتان را در تناقض قرار داده و بهتر است کمی به عقوبت کارتان بنگرید.

انتهای پیام /