Deprecated: Methods with the same name as their class will not be constructors in a future version of PHP; plgContentJComments has a deprecated constructor in /home/titreazad/domains/titreazad.ir/public_html/plugins/content/jcomments/jcomments.php on line 25

امام جمعه شهر خان ببین گفت: افتتاح دفتر اتحادیه اروپا در ایران یک زنگ خطر برای نفوذ سیاسی، اقتصادی و فرهنگی خودشان در ایران است.

به گزارش تيترآزاد به نقل از گل رامیان، حجت الاسلام والمسلمین «علی محمد بیات» امام جمعه شهر خان ببین در خطبه های این هفته گفت: مردم ما در ۱۳ آبان با حضور باشکوه خود بار دیگر مشت محکمی به دهان استکبار زدند ولی متاسفانه عده ای در کشور می خواهند لانه جاسوسی دیگری را در کشور ایجاد کنند و آن دفتر اتحادیه اروپا در کشور است.
وی با بیان اینکه افتتاح این دفتر، یک زنگ خطر است وهمه باید هوشیار باشیم، اظهار کرد: با وجود سفارتخانه های کشوهای اروپایی، نیازی به این دفتر نیست و به نظر می آید اروپای ها می خواهند با افتتاح این دفتر راه نفوذ سیاسی، اقتصادی و فرهنگی خودشان را در کشور باز کنند، می خواهند با شناسایی نخبگان کشور راه خروج آنها را از کشور اسلامی ما هموار سازند.
حجت الاسلام بیات افزود: اتحادیه اروپا می خواهد با نفوذ سیاسی، ایران را زیر سیطره خود بگیرد، اتحادیه اروپایی که هزاران کودک سوری را در خود گم کرده، دم از حقوق بشر میزند.
رسانه ها مرکزی برای تغذیه انقلابی و اسلامی مردم باشند
وی با اشاره به بیست و دومین نمایشگاه مطبوعات در کشور گفت: یکی ازابزارهای نفوذ و مبارزه با انقلاب اسلامی که در دست ابرقدرتهاست بحث مطبوعات و رسانه هاست. بنابراین صاحب رسانه ها باید مرکزی برای تغذیه انقلابی و اسلامی مردم کشورمان باشند.
امام جمعه خان ببین افزود: رسانه ها باید شناخت صحیح از ارزشهای انقلاب اسلامی واسلام داشته باشند تا در جهت روشنگری درست مردم فعالیت کنند.
اربعین جایی است که حق عرض اندام می کند
وی با سفارش به تقوای الهی گفت: انسان مسلمان باید خود نگهدار و اهل تقوا باشد و یکی از حصوصیات انسان با تقوا خضوع و فروتنی است و اهل خانه ای که اهل تقوا وپرهیزگاری باشند.نورالهی درآن خانه می درخشد.
خطیب نمازجمعه با اشاره به اینکه پیامبر اکرم (ص) فرمودند از تکبر دوری کنید، بیان کرد: سبک زندگی اسلامی خدا باوری وخدا ترسی در زندگی ائمه معصومین (ع) موج می زند و یکی از نشانه های خدامحوری و خدا باوری این است که انسان براساس هوا و هوس خویش عمل نکند، چنین انسانی، جایگاهش بهشت است.
وی با اشاره به درگذشت روحانی مبارز حجت الاسلام شجونی عنوان کرد: وی از مبارزان قبل از انقلاب و یاران امام ( ره) و رهبری معظم و مدافع اصل ولایت بودند و صراحت کلام داشتند.
حجت الاسلام بیات تصریح کرد: جلسه ای در یکشنبه آینده در جهت هرچه باشکوه تربرگزار شدن مراسم اربعین در این شهر تشکیل می شود.
وی خاطرنشان کرد: اصل حرکت اربعین امام حسین(ع) یک حرکت عظیم است که از کربلا وعاشورا آغاز شده و اربعین جایی است که حق عرض اندام می کند.
انتهای پیام/