Deprecated: Methods with the same name as their class will not be constructors in a future version of PHP; plgContentJComments has a deprecated constructor in /home/titreazad/domains/titreazad.ir/public_html/plugins/content/jcomments/jcomments.php on line 25

فرمانده سپاه نینوای استان گلستان از برگزاری جشنواره ملی فیلم کوتاه در راستای اجلاسیه 4 هزار شهید گلستان خبر داد و گفت: تاکنون 320 اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال شده است.

به گزارش تيترآزاد به نقل از گلستان ما ؛ سردار رحمت‎الله صادقی ظهر امروز در ششمین جلسه شورای اداری استان گلستان اظهار کرد: جشنواره ملی فیلم کوتاه به میزبانی استان گلستان در روزهای 13 و 14 آذر برگزار می‎شود که تاکنون 320 اثر به جشنواره ارسال شد که اقدام شایسته‎ای برای استان در حوزه فیلم و سینما است.
وی اجلاسیه 4 هزار شهید استان گلستان را یک اقدام بزرگ فرهنگی برشمرد و تصریح کرد: همه باید کمک کنند تا این برنامه فرهنگی به بهترین وجه در استان برگزار شود، شهدا نیازی به این اقدامات و تلاش ما ندارند ما در راه ماندگان نیاز داریم و به فرموده رهبر معظم انقلاب گرامیداشت یاد و خاطره شهدا کمتر از شهادت نیست، ما در این راستا تکلیف خودمان را انجام می‎دهیم.
* مشکلی در راستای برنامه‎های اجلاسیه شهدای استان گلستان وجود ندارد
فرمانده سپاه نینوای گلستان با اشاره به اینکه استان حدود یک سال و نیم درگیر برنامه اجلاسیه است، افزود: در شورای سیاست‌گذاری هفت جلسه با مسؤولیت استاندار گلستان با حضور هشت مدیرکل برگزار شد که تصمیمات بسیار خوب و شایسته‎ای اتخاذ و برنامه‎های اجلاسیه در حال پیگیری است.
صادقی با بیان اینکه مشکلی در راستای برنامه‎های اجلاسیه شهدای استان گلستان وجود ندارد از تلاش‎های استاندار و مجموعه دستگاه‎های اجرایی قدردانی و ابراز کرد: شرایط برای اجرای یک برنامه بزرگ فرهنگی مهیا شده است.
وی گفت: از 25 آبان‌ماه جاری 14 برنامه به اجلاسیه ختم می‎شود، تصمیم‎سازی‎های ما در مدت 30 روز کاری باید تحقق پیدا کند تعیین وظایف خوبی در این مدت انجام شده و مشکلی در این زمینه وجود ندارد.
* برگزاری یادواره شهدا در 25 آبان‌ماه جاری برای گلستانی‎های مقیم تهران
فرمانده سپاه نینوای گلستان از برگزاری یادواره شهدا در 25 آبان‌ماه جاری برای گلستانی‎های مقیم تهران خبر داد و افزود: یادواره شهدای دانشجو، یادواره شهدای اهل‎سنت، طلاب و روحانی و یادواره شهدای کارمند برگزار می‎شود.
سردار صادقی با بیان اینکه سخنران اجلاسیه 4 هزار شهد استان گلستان علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی خواهد بود، گفت: آئین نصب پرچم مقدس جمهوری اسلامی بر روی درب منازل 4 هزار شهید استان، برگزاری کرسی‎های تلاوت، تجمع بزرگ رزمندگان استان، تجمع بزرگ اسوه‎های صبر و قرائت دعای کمیل و ندبه از دیگر برنامه‎های اجلاسیه است.
وی با اشاره به اینکه کارهای برزمین مانده به دلیل عدم پشتیبانی دستگاهی وجود ندارد، اظهار کرد: 15 برنامه بزرگ تا برگزاری مراسم اصلی اجلاسیه وجود دارد هر دو روز گلستان میزبان یک برنامه ملی است.
سردار صادقی با تاکید بر اینکه باید تمرکزی در حوزه مدیریتی استان به وجود آید، گفت: در سایه این تمرکز پشتیبانی لازم در زمینه نیروی انسانی، ترابری سبک و سنگین، خدمات شهری، بهداشت، سلامت و درمان، زیرساخت‎ها، ظرفیت‎های فرهنگی، تبلیغی و اسکان جزو نیازهای اساسی است./فارس
انتهای پیام/