Deprecated: Methods with the same name as their class will not be constructors in a future version of PHP; plgContentJComments has a deprecated constructor in /home/titreazad/domains/titreazad.ir/public_html/plugins/content/jcomments/jcomments.php on line 25

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان در واکنش به هتاکی های اخیر در گرگان گفت: به صراحت می گویم که احدی حق عبور از خطوط قرمز نظام را ندارد و ما توهین به امام راحل، مقام معظم رهبری، ریاست محترم جمهور و شخصیت های تراز اول نظام را بر نمی تابیم.

به گزارش تيترآزاد به نقل از روابط عمومی استانداری، "علی اصغر طهماسبی" معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان در دهمین جلسه ستاد اربعین استان، بر ایجاد دبیرخانه دائمی ستاد اربعین حسینی استان در محل ستاد بازسازی عتبات عالیات استان گلستان تأکید کرد و افزود: تا کنون 19 هزار و 450 زائر گلستانی اربعین برای سفر به کشور عراق در سامانه سماح ثبت نام نموده اند که طبق آمار تا امروز 16 هزار و 700 نفر آنها از مرز ایران خارج شده اند.

وی ادامه داد: در حال حاضر موکب امام رضا(ع) استان گلستان در کربلا میزبان زائران اباعبدالله الحسین(ع) است و روزانه از 11 هزار زائر اربعین حسینی در این مکان پذیرایی می شود.

رئیس ستاد اربعین استان اظهار کرد: از زحمات شبانه روزی اعضای ستاد و کمیته های ذیل و از تمامی افرادی که بدون هیچ چشمداشتی طی چهار ماه گذشته خالصانه پای کار آمدند کمال تشکر و قدردانی را دارم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان در بخش دیگری از سخنانش، خاطرنشان کرد: به صراحت می گویم که احدی حق عبور از خطوط قرمز نظام را ندارد و ما توهین به امام راحل، مقام معظم رهبری، ریاست محترم جمهور و شخصیت های تراز اول نظام را بر نمی تابیم.

طهماسبی بیان کرد: با هر شخصی که رفتار توهین آمیزی نسبت به خطوط قرمز و شخصیت های نظام داشته باشد، برخورد خواهیم کرد.

وی در پایان با اشاره به فضای پیش آمده تمامی گروهها، جریانهای سیاسی و نیروهای مؤمن انقلابی استان را دعوت به آرامش و سعه صدر نمود.

گفتنی است سایت عدالت خواهان گلستان شب گذشته طی مطلبی معاون سیاسی امنیتی استاندار را مورد خطاب قرار داد و گفت : طهماسبی که بارها گزارش کار داده و گفته که 530 نشست سیاسی در استان برگزار شد و همه اش با خوبی و خوشی بوده ، بداند در تمامی نشستهایی که اصلاح طلبان در استان گرفته اند بارها به نظام ، شورای نگهبان ، سپاه و بسیج ، روحانیت ، شهدای مدافع حرم ، امام راحل ، مقام معظم رهبری و هر چه که عنوان ارزش بوده اهانت صورت گرفته است .

البته برخی ها رسانه ای شد و برخی ها هم نشد و از چنگال دستگاه قضا بیرون پرید اما یک نکته اساسی اینست که امروز علی اصغر طهماسبی باید پاسخ بدهد که چرا با ورود امثال اعلمی ها که یک ورشسکته سیاسی و یک عنصر خارج از چهارچوب نظام است به استان گلستان موافقت می کند تا چنین اراجیفی بگوید که دل مومنان و خانواده های شهدا را بدرد بیاورد.

طهماسبی شجاع باشد و با شهامت اشتباه خود را بپذیرد تا برخی افراد تقصیر را به گردن آیت الله نورمفیدی نیندازند و ایشان از خودشان هزینه نکند .

تأکید معاون استاندار بر ایجاد دبیرخانه دائمی ستاد اربعین استان

تأکید معاون استاندار بر ایجاد دبیرخانه دائمی ستاد اربعین استان

انتهای پیام/