Deprecated: Methods with the same name as their class will not be constructors in a future version of PHP; plgContentJComments has a deprecated constructor in /home/titreazad/domains/titreazad.ir/public_html/plugins/content/jcomments/jcomments.php on line 25

رئیس سازمان دانش آموزی گلستان گفت: اگر آقای اعلمی اشتباهی انجام داد و اگر درچارچوب قانون خطا باشد باید طبق قوانین جمهوری اسلامی در قوه قضاییه جوابگو باشد.

به گزارش تیترآزاد به نقل از گلستان ما ؛ "سید خلیل حسینی" در گفتگو با خبرنگار کلاس بیست در خصوص هتاکی به امام راحل در جریان "مناظره اکبر اعلمی و غلامرضا مصباحی مقدم" در دانشگاه منابع طبیعی و علوم کشاورزی گرگان اظهار کرد: هرچیز را باید در ظرف زمان خود سنجید اگر جنگ هشت سال طول کشید و اینکه  چرا دوسال اول صلح نشد باید در ظرف زمانش سنجید، اگر مشکلات اقتصادی وجود دارد باید در شرایطش آن را تحلیل کرد.

وی افزود: اگر آقای اعلمی اشتباهی انجام داد و اگر درچارچوب قانون خطا باشد باید طبق قوانین جمهوری اسلامی در قوه قضاییه جوابگو باشد.

رئیس سازمان دانش آموزی گلستان با بیان اینکه" اعلمی" انسان صریح الهجه ای است  و خیلی زود موضع گیری می کند، و شاید در آنجا احساس بر رفتارهای مرکزی او غلبه کرده باشد، گفت: اگر در مجموعه ای هرکسی تخلفی کرد باید بر مدار قانون بررسی شود و با آن نگاه بسته شود.

امام (ره) قوه مجریه نبود که بخواهیم ایشان را متهم کنیم

حسینی با اشاره به اینکه ممکن است به برخی فعالیت ها در آن زمان نقد هم وارد باشد اما به شخص امام بر نمی گردد، اذعان کرد:  امام (ره) قوه مجریه نبود که بخواهیم ایشان را متهم کنیم، وی رهبر معنوی و هماهنگ کننده قوا  و مشخص کننده  سیاست های کلی نظام  بودند، اگر موفقیت در جامعه ای وجود داشته باشد مال همه است  و عدم موفقیت هم به همه مردم بر می گردد.

همه ما در کشور چه از طبقه کارگر و چه مدیران و مسئولان نظام مسئولیم.

نقد برسیاست ها باید درست، صریح و حساب شده باشد نه براساس احساسات

وی بیان کرد: دین راهبرد اصلی برای نجات انسان است، نگرش نسبت به دین مهم است و این برداشت مهم از دین درست است اما  باید به همه احترام گذاشت، عالمان جایگاه خودشان را دارند  و رهبری براساس قانون و نگاه مردم و امام راحل نیز کاریزما هستند و ما مدیون ایشان و انقلاب هستیم.

این فعال سیاسی اصلاح طلب "اعلمی " را از نیروهای خط امام و  نزدیک به ایشان خواند و افزود:  نقد بر سیاست ها باید درست و صریح و حساب شده  صورت بگیرد نه براساس احساسات که باعث شود  نگرش های متفاوت نسبت به نوع برداشت ها بوجود آید در اینجا باید به وجوهات و رفتار  امام  منش و دیدگاه امام اهمیت بیشتری داده می شد.

انتهای پیام/