Deprecated: Methods with the same name as their class will not be constructors in a future version of PHP; plgContentJComments has a deprecated constructor in /home/titreazad/domains/titreazad.ir/public_html/plugins/content/jcomments/jcomments.php on line 25

نایب رئیس بسیج رسانه گلستان گفت: به برکت خون شهیدان مدافع حرم ایرانی است که امروز سوریه به عنوان محور مقاومت همچنان پابرجا ایستاده است.

به گزارش تيترآزاد به نقل از پاسرو ؛ جواد عموزاد در دیدار خبرنگاران بسیجی گرگانی با خانواده شهید مدافع حرم سید احسان حاجی حتملو اظهار کرد: امروز اخبار خوبی از سوریه و عراق به گوش می رسد، حلب در سوریه و موصل در عراق به عنوان آخرین نفس های بقایای داعش در حال آزادسازی هستند و این خبر خوبی برای ماست.
عموزاد افزود: به برکت خون شهدای مدافع حرم ماست که دولت سوریه 5 سال است که پابرجا مانده و خداوند هیچگاه نگذاشت خون این عزیزان مظلوم که فرسنگ ها دورتر از کاشانه خود به دفاع از اسلام پرداختند پایمال شود.
وی با اشاره به شهید حاجی حتملو بیان کرد: قطعا اگر این دلاوریها و رشادتها نبود امروز نمی توانستیم با این اطمینان و امنیت حرف بزنیم و در کشوری زندگی کنیم که آسایش و امنیت آن زبانزد مردم دنیاست.
روزنامه نگار باسابقه گلستانی خاطرنشان کرد: رسانه ها و خبرنگاران بسیجی به مدافعان شهدای حرم و آبروی آنها هستند و نخواهند گذاشت عده ای بی اطلاع و ناآگاه دستاوردهای این عزیزان را مخدوش جلوه دهند.
801676 466همچینین در این دیدار هادی احمدی فعال رسانه ای گلستانی که دانشجوی دانشگاه علوم رضوی مشهد نیز است، طی سخنانی اظهار کرد: بنده در جوار ضریح مقدس علی بن موسی الرضا(ع) همیشه به یاد شهدا بوده ام و مخصوصا هر وقت خدمت آقا سلام می دادم بیاد شهید حتم لو بودم.
احمدی افزود: همیشه از اینکه نمی توانستم کاری برای شهید حتم لو بکنم ناراحت بودم تا اینکه به یکی از دفاتر آستان قدس رفتم و هدایای ناقابلی برای سید طه(فرزند شهید) گرفتم و گفتم به خانواده تقدیم کنم.
وی راه و رسم شهدای مدافع حرم را راه و روش ائمه اطهار دانست و تاکید کرد: امروز همه باید به این عزیزان احترام بگذارند و بر رسانه ها هم واجب است تا از حریم مدافعان حرم دفاع کنند.
در پایان این دیدار پدر شهید مدافع حرم سید احسان حاجی حتملو گفت: عده‎ای تصور می‎کنند که شهدای مدافع حرم برای پول جان خود را در کف دست گرفتند و برای دفاع از حریم آل البیت(ع) در عراق و سوریه به نبرد می‎پردازند که این گونه نیست.
وی با اشاره به اینکه مسیر زندگی سید احسان و کارهایش خداپسندانه و برای رضای خدا بود خاطرنشان کرد: شهید در این مسیر با ساده زیستی و با اخلاص اقدام می‎کرد و با چنین روحیه‎ای به سوریه رفت.
حتم‎لو گفت: برخی حرف‎ها در جامعه از روی ناآگاهی است و ما از خدا می‎خواهیم آنها را به راه راست هدایت کند.
وی از اصحاب رسانه خواست: مدافع آرمان‎های شهدای مدافع حرم باشید تا راه آنها باقی بماند.
در پایان این نشست هدایای ارسالی از آستان قدس رضوی تقدیم به خانواده شهید حتم لو شد.
801680 473انتهای پیام /