Deprecated: Methods with the same name as their class will not be constructors in a future version of PHP; plgContentJComments has a deprecated constructor in /home/titreazad/domains/titreazad.ir/public_html/plugins/content/jcomments/jcomments.php on line 25

عضو ستاد تحول شورای هماهنگی تبلیعات اسلامی کشور با بیان اینکه متولیان فرهنگ و هنر متوجه پروژه نفوذ باشند، گفت: دست هایی در کار است که می خواهد قداست، عزتمندی و جایگاه اهل بیت (ع) را میان مردم از بین ببرد.

به گزارش تيترآزاد به نقل از گلستان ما، حجت الاسلام احمدرضا احمدی در واکنش به اکران فیلم طنز همزمان با دهه آخر ماه صفر در سالن سینمایی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی علی آباد کتول در گفت و گو با زرین نامه بیان کرد: با اندکی دقت در اقدامات اخیر می توان متوجه جریانات ضد دینی و ضد اهل بیتی شد. اینکه چرا باید برای برگزاری کنسرت موسیقی در قم و مشهد مقدس تا این اندازه اصرار باشد.
می خواهند عظمت شهرهای مذهبی را از بین ببرند
وی تشریح کرد: شهرهای قم و مشهد مقدس به دلیل وجود امام معصوم (ع) و دختر معصوم (ع) میان مردم شیعه و حتی اهل سنت از توجه خاصی برخوردار است، لذا برخی دگر اندیشان می خواهند این عظمت را شکسته و با این حرکات، عقاید مردم را به بازی بگیرند.
احمدی تصریح کرد: پهلوی اول وقتی خواست قداست حجاب را بشکند و مسئله کشف حجاب را در دستور کار خود قرار دهد، این کار را به طور نرم از دو نقطه مذهبی، به ویژه از قم آغاز کرد، زیرا قم کانون تبلیغات دین و حجاب بود، اما علماء با این اقدام به مبارزه پرداختند و در سطح کشور به خصوص تهران با کشف حجاب برخورد شد.
عضو هیئت علمی دانشگاه امام حسین (ع) تهران ادامه داد: بعد از این واکنش ها، همسر شاه مخلوع (پهلوی ملعون) اگر چه به هر نقطه کشور که می رفت، بی حجاب بود، اما در قم و مشهد حجاب خود را علیرغم اینکه به آن اعتقاد نداشت، رعایت می کرد.
دشمن به دنبال تقدس زدای از اسلام است
وی با طرح این پرسش که چه اتفاقی افتاده، عده ای، این دو کانون اعتقادی و مقدس را نشانه گرفته اند، هشدار داد: به طور قطع هدف افراد شکستن قداست اماکن متبرکه و مقدسه و از سکه انداختن این دو نقطه است، زیرا اندیشه غربگرایان، لیبرالیسم و روشنفکران غیر دینی بر این مترتب است که هیچ چیزی در کره زمین حتی (نعوذ بالله) خدا، قرآن، پیامبران و امامان تقدس ندارند و تلاش آنان هم بر تقدس زدایی است.
احمدی عنوان کرد: به اعتقاد من بنده اکران برنامه های هنری اعم از موسیقی و طنز در ایام سوگواری آل الله با هدف مبارزه با مقدسات مردم است.
وی اظهار کرد: اگرچه ممکن است افرادی متوجه نبوده و متولیان غافل باشند، اما انتخاب شهرستان علی آباد کتول برای اکران طنز که خود به خود روح شادی و خنده در آن حکم فرماست، ما نیز با شادی و شعف عمومی مخالف نیستیم، اما برنامه طنز و بسترسازی شادی در این ایام می تواند نقشه ای برگرفته از نفوذی ها باشد.
مسئولین خود مراقب پیشگیری از حرمت شکنی اهل بیت باشند
احمدی افزود: به عنوان برادر دینی، مسئولان محلی را به این اقدام خلاف شئونات عقاید مردم متذکر می شوم که اجازه ندهند در ایامی که آل الله و پیروان اهل بیت (ع) عزا دارند و در آستانه عزاداری پیامبر اکرم (ص)، این قدام یعنی اکران طنز که خلاف عقاید قاطبه مردم اعم از شیعه و سنی است، محقق شود.
عضو ستاد تحول شورای هماهنگی تبلیعات اسلامی کشور گفت: مدیران فرهنگی و هنری استان گلستان و شهرستان علی آبادکتول اجازه ندهند این بی حرمتی اتفاق بیافتد. زیرا حتماً مردم شهید داده، علما و هیئت های مذهبی خود دست به کار شده و همانند قم مقدس و مشهد مقدس جلوی این منکر را می گیرند.
انتهای پیام/