Deprecated: Methods with the same name as their class will not be constructors in a future version of PHP; plgContentJComments has a deprecated constructor in /home/titreazad/domains/titreazad.ir/public_html/plugins/content/jcomments/jcomments.php on line 25

فرمانده سپاه نینوا در اجتماع بزرگ مدافعان حرم در گرگان گفت: حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی، ولایت و مقابله با همه تهدیدات نظام سلطه بگونه ای عمل کرده است که دشمنان انقلاب را انگشت به دهان کرده است.

به گزارش تيترآزاد به نقل از کلاس بیست، سردار "رحمت ا.. صادقی" امروز در اجتماع بزرگ مدافعان حرم که در مصلی گرگان برگزارشد، اظهار کرد: 5 آذر 1357 که مردم انقلابی و شریف گرگان با به شهادت رسیدن 14 شهید و 150 شهید ولایت مداری و انقلابی گری این استان را خلق کردند.
وی افزود: 5 آذر سند بزرگ تاریخی برای مردم گرگان است که باید بعنوان سند انقلابی دینی و فرهنگی مورد توجه قرار گرفته حفظ و تبیین شود.
دشمن ترس همیشگی از بسیجیان در دل دارد
فرمانده سپاه نینوا تصریح کرد: 5 آذر 1358 نیز امام راحل با الهام از خداوند دستور تشکیل ارتش 20 میلیونی را می نماید که تا به امروز، در حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی، ولایت مقابله با همه تهدیدات نظام سلطه بگونه ای عمل کرده است که دشمنان انقلاب را انگشت به دهان کرده است.
صادقی با برشمردن ویژگی های بسیجیان، خاطرنشان کرد:حضور تمامی اقشار (از دانش آموزان ، برا دران و خواهران و کارمندان و اساتید)، جوان گرایی در صحنه های حفاظت از انقلاب اسلامی و انعطاف پذیری و مدیریت برنامه ریزی سبب شده است که دشمن ترس همیشگی از آن در دل داشته باشد و این حرکت رو به جلوی انقلاب است.
بسیج ذخیره پایان ناپذیر انسانی و بصیرت
وی "بسیج" را ذخیره پایان ناپذیر انسانی و بصیرت خواند وادامه داد: نقطه عطف حضور بسیجان در طول سالهای انقلاب در صحنه مبارزه با تهدیدات دشمن درهشت سال دفاع مقدس است .
این مقام مسئول متذکرشد: اقتدار بسیجیان و حراست از انقلاب و ولایت سبب صدور فرهنگ بسیجی به سایر کشور ها شده است که در این دهه که کشورهای منطقه زیرفشار ظلم دشمنان قسم خورد انقلاب درگیر جنگ های نیابتی شده اند با استفاده از این خصلت و ظرفیت نیروهای خودجوش و بسیجی سر فرود نیاورده اند.
وی به ظرفیت بسیجیان در عرصه اقتصاد اشاره کرد و آنان را قابل اعتماد دانست افزود: با توجه به استعداد ها و ظرفیت های مردمی و نظام طرح هایی ایجاد شده است که نشان دادکه قشری قابل اعتماد برای نظام هستند. و این ظرفیت در عرص های فرهنگی ، اجتماعی و .نیز مصداق دارد.
تفکر بسیجی باید به گفتمان تبدیل شود
صادقی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در سوم آذر ماه در جمع بسیجایان، گفت: بسیج ، فعالیت و تفکرات آن در عرصه سازمانی باید به گفتمان تبدیل شود.
به گفته این مقام مسئول؛ شروط بسیجی را تقوا در عمل ، عقل گرایی ، جناحی عمل نکردن و استفاده از ظرفیت های حداکثری است.
هر پایگاه بسیج مرکز خرد، عقلانیت و برنامه است
سردار صادقی در خاتمه هر پایگاه بسیج را مرکز خرد، عقلانیت و برنامه خواند و اذعان کرد: استفاده از اقشار مردم مظهر مردم سالاری دینی است که در بسیج نمود عینی و عملی دارد و باید در لایه های آن تقویت شود. بسیجی همواره باید الگو باشد و در استمرار حرکت امام راحل تحت لوای مقام معظم رهبیر امام خامنه ای حرکت کنند.
انتهای پیام/