Deprecated: Methods with the same name as their class will not be constructors in a future version of PHP; plgContentJComments has a deprecated constructor in /home/titreazad/domains/titreazad.ir/public_html/plugins/content/jcomments/jcomments.php on line 25

انتخاب فردی مانند سیاوش بسطامی بعنوان حامی جریان فتنه و عنصری رادیکال به سمت رابط جوان استاندار با وجود سایر گزینه های مطرح بناست در جهت کدام رسالت دولت تدبیر و امید می باشد؟!

به گزارش تيترآ‍زاد به نقل از عدالت خواهان گلستان ؛ بعد از حواشی پیش آمده پیرامون آزمون استخدامی پارک علم و فناوری استان گلستان که شائبه استخدام یک فعال سیاسی فتنه گر بنام (س ب )و (ا ا) داماد رئیس پارک علم و فناوری مطرح است ، بایستی مراجع نظارتی بیشتر حساس باشند .
استاندار گلستان جناب صادقلو باید به وعده های رئیس دولت در خصوص کابینه فراجناحی تمکین کند نه اینکه با بی توجهی به زیردستان خود مقدمات حضور فتنه گران که نفوذی غربی ها به شمار می روند ، فراهم کند.
اما در مورد سیاوش بسطامی که تا پیش از این به عنوان رابط جوان استاندار گلستان فعالیت می کرد نکات مهمی مد نظر است :
اولا ؛ انتخاب فردی مانند سیاوش بسطامی بعنوان حامی جریان فتنه و عنصری رادیکال به سمت رابط جوان استاندار با وجود سایر گزینه های مطرح بناست در جهت کدام رسالت دولت تدبیر و امید می باشد؟!
آیا اینگونه انتصابات اثبات رحم اجاره ای برای جریان فتنه ارزیابی نمی گردد؟!
ثانیا ؛ بسطامی که به خود اجازه می دهد بی پروا و بی اعتنا به شخصیت خائن سران فتنه هم راستا با سیاسیون لندن نشین اقدام به انتشار پستی در حمایت از میر حسین موسوی بعنوان یکی از سران فتنه نماید آیا به لحاظ سیاسی و عقیدتی صلاحیت حضور در جایگاهی حساس مانند رابط جوان استاندار و در ادامه مکان مهمی چون پارک علم و فناوری را دارد؟!
جایگاهی که می تواند در انحراف افکار عمومی جوانان و استعدادهای علمی استان توسط چنین گزینه هایی تأثیر بسزایی داشته باشد.


ثالثا ؛ سابقه ی افراطی بسطامی را نباید منحصر در پست منتشر شده از یکی از سران فتنه دانست بلکه پیشتر وی با دعوت از محکومین سران فتنه همچون علی یونسی و خانم طباطبایی در ساتانداری گلستان و سایر همایش ها و جلسات سیاسی رویه ی تند سیاسی خویش را به اثبات رسانیده است.

رابعا ؛ دعوت از شخصیتی افراطی و تندرو مانند زیبا کلام در "همایش ماندلا و نفی رادیکالیسم" از دیگر موارد رفتار سیاسی وی بشمار می رود که موجی از انتقادات را نیز حتی از شخصیت های دیگر اصلاح طلب به همراه داشته است.

خامسا ؛ آیا نباید به حضور فردی مثل بسطامی که از دلواپسان سران فتنه بشمار می رود بعنوان آفت افکار انقلابی جوانان نگاه کرد؟! آیا حضور او مانند موریانه ای در کالبد سالم جریان انقلابی نیست که ممکن است سالها بعد جریان انقلاب را سست و توخالی کند.

سادسا ؛ چرا سیستم سیاسی وابسته به فتنه در استانداری گلستان شدیدا به دنبال وارد کردن بسطامی به سیستم رسمی دولتی می باشند؟!تا جایی که اقدام به مطرح کردن وی بعنوان گزینه ای برای اشتغال در پارک علم و فناوری می نمایند ؛ البته با حمایت معاون اقتصادی استاندار و رئیس حزب کارگزاران سازندگی گلستان .

با این اوصاف باید از مقامات استانداری گلستان سوال کرد که چرا تاکنون اقدام به حذف وی از این جایگاه نکرده اند؟!مگر بناست دولت از فتنه دوستان حمایت کند؟!

و البته نه تنها که بسطامی از رابط جوان استاندار عزل نشد بلکه در پی آن هستند تا عرصه را برای حضور چنین فردی در پارک علم و فناوری گلستان فراهم نمایند؟!


در کنار این شاهدیم فردی تحت عنوان رئیس بنیاد نخبگان و پارک علم و فناوری استان گلستان ، اقوام خود را در این مکان مهم و استراتژیک نظام بکارگیری می کند بی آنکه بداند و بفهمد که این نظام با خون شهدا آمده تا بساط تبعیض و بی عدالتی و رانتخواری را برکند ، و لو این فرد از هر جناحی چه اصولگرا و چه اصلاح طلب باشد .
حال جای سوال است که کدامیک از مسئولین استانداری میخواهد مراتبط فوق را به این جوان متذکر شوند که خود از جریان و یا حامیان فتنه نباشد !!