Deprecated: Methods with the same name as their class will not be constructors in a future version of PHP; plgContentJComments has a deprecated constructor in /home/titreazad/domains/titreazad.ir/public_html/plugins/content/jcomments/jcomments.php on line 25

آئین اعزام کاروان دانش آموزی اردوهای راهیان نور خواهران گرگان امروز صبح در محل کانون طه شهرستان گرگان انجام شد.

به گزارش تيترآزاد به نقل از گلستان ما ؛ سرهنگ دوم پاسدار سید علی مهاجر فرمانده سپاه گرگان در حاشیه اعزام کاروان راهیان نور دانش آموزی گرگان اظهارکرد: پنج اتوبوس و دو خودروی پشتیبانی در قالب کاروان شهرستان گرگان به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام شدند.
وی با بیان اینکه در این اعزام 257 نفر از خواهران دانش آموز به مناطق عملیاتی جنوب اعزام می شوند، تصریح کرد : زائران سرزمین نور به مدت 4 روز به مناطق عملیاتی استان خوزستان و یادمانهای هویزه، فکه، دهلاویه، فتح‎المبین، شلمچه، اروندکنار و طلائیه سفر می کنند.
فرمانده سپاه گرگان با اشاره به اینکه یکهزارو 17 نفر از دانش آموزان گرگانی به اردوهای راهیان نور اعزام شدند، افزود: با راهیان نور روحیه جوانان نسل امروز را به حال و هوای دفاع مقدس پیوند می‌زنیم و راهیان‌نور ستون حرکت کشور برای پایه ‌ریزی جبهه فرهنگی است.
وی با بیان اینکه اردوهای راهیان نور از سال 72 پایه‌گذاری شده ، خاطرنشان کرد : با اعزام این سفر می توان به ارزش هایی که شهداء و رزمندگان اسلام آن را خلق کردند پی برد، بنابراین با حضور در این مکان‌ها الگو گرفت و این الگو برای جوانان سازنده است.
فرمانده سپاه گرگان راهیان نور را بهترین روش انتقال فرهنگ ارزش‌های دفاع مقدس در جامعه دانست و افزود: راهیان نور کاری مشارکتی است و همگان باید همچون دوران دفاع مقدس در این امر مهم مشارکت داشته باشند.
انتهای پیام/