Deprecated: Methods with the same name as their class will not be constructors in a future version of PHP; plgContentJComments has a deprecated constructor in /home/titreazad/domains/titreazad.ir/public_html/plugins/content/jcomments/jcomments.php on line 25

استاندار گلستان با بیان اینکه هدف انقلاب، تبدیل انقلاب به نظام انقلابی و اسلامی بود، اظهار کرد: انقلاب اسلامی باید به عنوان حادثه اولوالعزم زمان معاصر به یک مکتب انقلابی تبدیل و دهه فجر باید زمینه ساز تمدن اسلامی در دنیا شود.

به گزارش تيترآزاد به نقل از گلستان ما ؛ حسن صادقلو در اولین جلسه شورای اجرایی ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی استان گلستان با بیان اینکه دهه فجر یک فرصت و باید به آن حساس بود ، اظهارکرد: روح دهه فجر، میثاق است و سیاست ها باید به گونه ای تنظیم شود که میثاق عمومی نسبت به ارزش ها و ماهیت انقلاب صورت گیرد.
وی با بیان اینکه دهه فجر تجدید عهدی با شهدا و آرمانهای انقلاب اسلامی است ، گفت: هرسال باید نقشه راه برای برگزاری دهه فجر تنظیم شود تا میثاق عمومی با ارزش ها و ماهیت انقلاب اسلامی اتفاق بیفتد.
صادقلو انقلاب اسلامی را مدل احیای انقلابیگری دانست و گفت: انقلاب اسلامی باید به عنوان حادثه اولوالعزم زمان معاصر به یک مکتب انقلابی تبدیل و دهه فجر باید زمینه ساز تمدن اسلامی در دنیا شود.
وی در ادامه اذعان داشت: با ادبیات 30 سال قبل نمی توان کار کرد و از ادبیات و فن آوری روز در برنامه های دهه فجر باید استفاده شود و در نمادسازی ها و اقدامات باید با هدف جذب حداکثری اقدام شود .
استاندار گلستان دهه فجر را جشن واقعی دانست و افزود: اسلام، ادبیات آموزشی در راستای شادی دارد و باید به دور از افراط و تفریط، دهه فجر به عیدی بزرگ تبدیل شود و علما و روحانیت مدل جشن اسلامی را برای آن تبیین نمایند.
وی توجه به برآورده های امام(ره) در زمان ورود را مهم ارزیابی کرد و یادآور شد: برنامه ها نباید رنگ و بوی سیاسی و جناحی داشته باشد بلکه باید تمامی ظرفیت های انقلاب معرفی شوند.
صادقلو دو اقدام راهپیمایی 22 بهمن و بانگ تکبیر "الله اکبر" را در نگاه دشمنان ارزیابانه دانست و خاطرنشان کرد: باید بانگ تکبیر تقویت شده و جاهلیت قبل از انقلاب شامل ظلم، جمود، جهل و ... در برنامه های دهه فجر برای همگان تبیین و برجسته شود.
وی با اشاره به کمرنگ شدن بانگ تکبیر «الله اکبر» در شب 21 بهمن افزود: " الله اکبر" بزرگترین شعار الهی است که ما آن را برای انقلاب اسلامی به عاریت گرفته ایم، اما به نظر می رسد در اقدام و عمل، از گرانسنگی خارج شده است، همه باید کمک کنیم تا امسال بانگ الله اکبر را همراه تر و بلندتر از همیشه برگزار کنیم.
استاندارگلستان تصریح کرد: استفاده از بزرگان اقوام و مذاهب، بیان خاطرات چهره های رنج کشیده، تقویت مباحث کارگری، هماهنگی بین دستگاه ها خصوصا ستاد برگزاری و شهرداری ها، توجه به برنامه های متناظر استانی با سطح کشوری، توجه به حضور جدی مردم و اصناف در برنامه ها و ... باید مورد نظر دستگاه های اجرایی ذیربط قرار داشته باشد.
انتهای پیام/