Deprecated: Methods with the same name as their class will not be constructors in a future version of PHP; plgContentJComments has a deprecated constructor in /home/titreazad/domains/titreazad.ir/public_html/plugins/content/jcomments/jcomments.php on line 25

روابط عمومی سپاه نینوا گلستان گفت: اصحاب رسانه در خصوص فعالیتهای رسانه ای اجلاسیه و انتقال خبرنگاران به محل برگزاری همایش ها در سطح استان نگران نباشند .

به گزارش تيترآزاد به نقل از گلستان ما ؛ علی خالقی مسئول روابط عمومی سپاه نینوا گلستان صبح امروز (شنبه 13 آذر) در جمع خبرنگاران گلستانی عنوان کرد: رسانه های مکتوب استان گلستان آثار تولیدی خود را در راستای اجلاسیه تحویل دبیرخانه دهند تا در آرشیو فعالیتهای اجلاسیه ماندگار شود ، ضمن اینکه آثار فضای مجازی را کمیته رسانه از طریق اینترنت جمع آوری کرده است .
خالقی با اشاره به دو برنامه بزرگ اجلاسیه در شهرهای گنبد کاووس و علی آباد کتول گفت : خبرنگاران استان، تجمع بزرگ رزمندگان گلستانی در گنبد کاووس با سخنرانی سردار جعفری در روز 23 آذرماه و همایش استانی بانوان با عنوان اسوه های صبر در علی آباد در روز 24 آذرماه با سخنرانی سرلشکر محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام را بصورت ویژه پوشش دهند چون این برنامه ها ملی است .
وی با بیان اینکه خبرنگاران نگران حمل و نقل به مکان همایش های یادشده نباشند ، تصریح کرد:خودروی حمل و نقل سنگین برای انتقال خبرنگاران تهیه و تدارک دیده شده و آماده است ، مخصوصا برای همایش گنبدکاووس ، علی آباد و آق قلا وظیفه حمل و نقل خبرنگاران با کمیته رسانه خواهد بود .
مسئول روابط عمومی سپاه نینوا گلستان از برگزاری مانور اجلاسیه در روز های آتی خبر داد و افزود: جزئیات این کار متعاقبا اعلام خواهد شد.
خالقی خاطرنشان ساخت: برای بازدید از محل نمایشگاه بین المللی و آماده سازی این مکان برای اجلاسیه 25 آذرماه ، هر کدام از رسانه ها که آمادگی داشته باشند می توانند با هماهنگی این کمیته از روند کار تصویر برداری و خبر انجام دهند .
وی در پایان با اشاره به برجسته سازی موضوع اجلاسیه شهدای گلستان توسط خبرنگاران و اصحاب رسانه اظهار کرد: این موضوع متعلق به مردم استان و مسلمین جهان است و قطعا همه ما باید در این راه همت بیشتری به خرج دهیم .
انتهای پیام /