Deprecated: Methods with the same name as their class will not be constructors in a future version of PHP; plgContentJComments has a deprecated constructor in /home/titreazad/domains/titreazad.ir/public_html/plugins/content/jcomments/jcomments.php on line 25

سردار کمیل گفت: چرا از آمریکا، این حیوان لنگ سرخورده و وحشی خون آشام دم می زنید! دم از امام حسین(ع)، حضرت عباس، حبیب بن مظاهر و شهدا بزنید، ما از این شهدا به ائمه و حقیقت دین می رسیم ، شهدا چراغ راه شدند که ما راه را گم نکنیم و همان مسیر را ادامه دهیم

به گزارش تيترآزاد به نقل از کناره، سردار کمیل کهنسال فرمانده اسبق لشکر 25 کربلا در هشتمین یادواره شهدای روستای سرطاق از توابع شهرستان بندرگز ضمن برشمردن صفات و شخصیت شهدا، اظهار کرد: بسیاری از شهدا قبل از شهادت، رفتار، منش و کردارشان بوی شهادت می داد.
وی با اشاره به این که شهدا در جبهه حق علیه باطل از جان و دل مایه می گذاشتند، افزود: سردار شهید نقی صلبی که مدیر عامل مخابرات استان بود در آنجا بنّایی می کرد، شهدا خودشان را بدهکار مردم کشور می دانستند و هیچ توقعی نداشتند.
شهدا درس بزرگی به مردم ملت دادند
فرمانده اسبق لشکر 25 کربلا گفت: شهدا درس بزرگی به مردم آموختند که اگر نمی خواهیم مانند کوفیان و دشمنان امام حسین(ع) در صحنه کربلا باشیم، دشمنانی که روزی خود از صحابه پیامبر(ص) بودند، باید گوش به فرمان رهبر و امام عصر باشیم و حق از باطل جدا کنیم.
وی ادامه داد: اگر تا حالا تمام قدرت های شیطانی در جهان جمع شدند و نتوانستند تا کنون مانع پیشرفت، الهام بخشی و توسعه انقلاب اسلامی شوند، به دلیل گوش به فرمان رهبر و امام عصر بودن مردم بوده است، اگر این شهدا و امام نبودند و دست دشمنان این کشور به این خاک می رسید صدها بلایی که بر مردم کشورهای عراق، نیجریه، یمن و... آوردند را بر مردم کشور ما می آوردند.
سردار کمیل با اشاره به این که امروز دشمنان این کشور نه تنها دستشان به این کشور نرسیده بلکه در مقابل ایران به ذلت افتاده اند، تصریح کرد: برای نمونه، افسرانشان که توسط پاسداران انقلاب اسلامی دستگیر شده بودند با ذلت گریه می کردند .
فرمانده اسبق لشکر 25 کربلا با اشاره به اینکه امروز عاشورا در این کشور محدود به محرم و روز عاشورا نیست، عنوان کرد: امروز میلیون ها نفر از جوانان ما برای دفاع از حرمین شریفه صف کشیده اند، این شور حسینی در هر شهر و روستای ایران محدود به محرم نیست، مراسم شهدا و ذکر یا حسین و ذکر کربلا از هر شهر و روستایی در همه زمان ها شنیده می شود.
عربستان هویت ملی ندارد
سردار کمیل گفت: همه کشورهای عربی که تحت قیمومیت آمریکا هستند هویت ملی ندارند و ملت نیستند بلکه پایگاه های نظامی آمریکا و اسرائیل اند، اینها تامین کننده منابع مالی آمریکا و مجری سیاست های کثیف و شیطانی شیطان بزرگ در جامعه اسلامی هستند .
وی افزود: روزی برای عبور از اروند کلی شهید داده ایم، امروز از دجله و فرات به راحتی عبور می شود، عمق دفاعی و قدرتی جمهوری اسلامی ایران را چه قدرتی اینقدر توسعه داد که تا ساحل دریای مدیترانه کشیده شده است.
اسلام سنگر های کلیدی جهان را فتح خواهد کرد
سردار کمیل خاطرنشان کرد: امام خمینی (ره) بارها گفته است که " انقلاب اسلامی محدود به این کشور نخواهد ماند، انقلاب اسلامی ایران مقدمه انقلاب جهانی است" و ما امروز به این حرف رسیده ایم، ایران و عراق 8 سال با یکدیگر جنگ کردند، در خطوط مقدم هم شیعه ها را می آوردند و در قرارگاه هایشان هم فرمانده های بعثی بودند، این کینه تا ابد باید در دو ملت می ماند ولی امروز آرزوی هر سرباز عراقی است که در رکاب سردار قاسم سلیمانی بجنگد.
وی ادامه داد: قدرت حزب الله لبنان هر روز از روز قبل بیشتر می شود به طوری که گلو اسرائیل را گرفته، اسرائیل دیگر تهدید نیست، سوریه لولای باز بست سه قاره است، سوریه و عراق مرکز حکومت اسلامی در طول تاریخ شوم امویان و عباسیان بوده است، این دو مرکز خلافت اسلامی امروز در اختیار جمهوری اسلامی ایران است.
فرمانده اسبق لشکر 25 کربلا گفت: امروز ایران به برکت خون شهدا به سطحی از ابر قدرتی رسیده که کشور قدرتمند روسیه به عنوان قدرت شرق با اعتماد به قدرت جمهوری اسلامی ایران به جبهه مقاومت پیوسته است.
هر مسلمان باید طاغوت زمان را بشناسد!
سردار کمیل با اشاره به ظلم کشورهای مستکبر و مسلمان کشی استعمارگران جهان از جمله آمریکا اظهار کرد: امروز طاغوت زمان را باید مشخص کنید تا بتوانید مدعی باشید که بنده خدا هستید "و یکفر بالطاغوت" باید گفت تا "یومن بالله" ثابت شود.
وی در ادامه گفت: ایران تا کنون این همه عظمت کسب کرده و دیگران از این قدرت در حال مشق کردنند، مانند شیخ زکزاکی که نور محبت اهل بیت بر آن تابیده می شود میلیون ها مسلمان نیجریه را به تحرک وامیدارد.
سردار کهنسال تصریح کرد: حال شما از آمریکا، این حیوان لنگ سرخورده و وحشی خون آشام دم می زنید! دم از امام حسین(ع)، حضرت عباس، حبیب بن مظاهر و شهدا بزنید، ما از این شهدا به ائمه و حقیقت دین می رسیم ، شهدا چراغ راه شدند که ما راه را گم نکنیم و همان مسیر را ادامه دهیم.
مانده اسبق لشکر 25 کربلا در پایان خاطرنشان کرد: امام خمینی(ره) معیار حق و باطل بودند و رهبر ما نیز مانند امام خمینی(ره) معیار حق و باطل این زمانه است و کسی که بخواهد میزان صدق ایمان و اخلاص خود را به اهل بیت و اسلام اندازه گیری کند باید تبعیت و محبتش به مقام معظم رهبری را برانداز کند!.

انتهای پیام/