Deprecated: Methods with the same name as their class will not be constructors in a future version of PHP; plgContentJComments has a deprecated constructor in /home/titreazad/domains/titreazad.ir/public_html/plugins/content/jcomments/jcomments.php on line 25

رئیس سازمان بسیج علمی کشور در یادواره شهدای دانشجوی گنبدکاووس و شهدای مدافع حرم گلستان گفت: بسیج به عنوان اقدام عملی امام خمینی(ره)برای حفظ انقلاب اسلامی است که امروز به عنوان یک اکسیر در اختیار ولایت فقیه می باشد.

به گزارش تيترآزاد به نقل از قابوس نامه، حسین قدیانی تصریح کرد: دو اقدام مهم امام راحل یکی در حوزه نظری و دیگری در حوزه عملی ولایت فقیه و بسیج است که این ویژگیها باعث شد رهبری ایشان را نسبت به رهبران دیگر انقلاب ها متمایز کند.
قدیانی ادامه داد: این دو اقدام ،دو بال برای انقلاب اسلامی بود که اصل تئوریک ولایت فقیه در کنار تشکیل بسیج توانسته انقلاب را از هجمه ها حفظ کند و بسیج به عنوان لشکر مخلص خدا باعث شده علی رغم موانع و فرازو فرودها شاهد رشد و شکوفایی انقلاب اسلامی باشیم .
وی همچنین آرمان‌خواهی و شهادت‌طلبی را از مهم ترین شاخص‌های تفکر بسیجی دانست و گفت: با این نسخه عملی که امام خمینی(ره)، دوست و دشمن به دنبال شبیه سازی و الگوگیری از این مدل عملی هستند.
چرا که امام خمینی(ره) بسیج را طوری تعریف کرده اند که در همه عرصه های سیاسی، اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی و .. آماده است و این به واسطۀ فرهنگی است که بر بسیج حاکم است.
قدیانی آرمان‌خواهی، پرتلاش بودن، ایثار، مدیریت صحنه و شهادت‌طلبی را از ویژگیهای تفکر بسیجی برشمرد و اذعان کرد: بزرگترین حسن بسیج شهادت طلبی است که ما در این یادواره گرد هم آمدیم تا این ویژگی را ترویج دهیم.
وی ضمن ابراز گله مندی از برخی در داخل که در مقابل تحریم ها از خود ضعف نشان می دهند و باعث جری شدن دشمن شده اند، ادامه داد: این تحریم ها در زمان دفاع مقدس نیز با نام محاصرۀ اقتصادی وجود داشت و باعث شد توانمندیهای خود را بشناسیم.
بسیج می تواند تولید علم بومی کند
رئیس سازمان بسیج علمی و پژوهشی کشور با اشاره به اینکه بسیج همواره نیروهای آماده به کاری در همه زمینه ها دارد افزود: هرجا بسیج ورود پیدا کرده شاهد موفقیت های بزرگی بوده ایم و بسیج می تواند تولید علم بومی کند.
حسین قدیانی اذعان کرد: امروز جمهوری اسلامی ایران در تحولات اساسی منطقه جزء پایه های اساسی است و پس از فروپاشی نظام سوسیالیستی نه تنها غربیها نتوانستند نظام مدنظر خود را در منطقه ایجاد کنند و به آمال خود برسند بلکه امروز احساس خطر می کنند و به دنبال حفظ رژیم صهیونیستی هستند.
وی داشتن تحلیل دقیق و روشن از مسائل منطقه را ویژگی یک دانشجو عنوان کرد و خاطر نشان کرد: دانشجویان ما همواره در همه صحنه ها از تشکیل تا حفظ انقلاب حضور داشتند و پس از انقلاب نیز در سنگرهای علم و دانش در راستای رشد انقلاب گام برداشته اند و بصریت و آگاهی بسیاری از شهدای مدافع حرم ما که دانشجو بودند دیده می شود که می دانند در عرصه های داخلی و خارجی چه وقایعی اتفاق می افتد.
انتهای پیام/