Deprecated: Methods with the same name as their class will not be constructors in a future version of PHP; plgContentJComments has a deprecated constructor in /home/titreazad/domains/titreazad.ir/public_html/plugins/content/jcomments/jcomments.php on line 25

آزمون استخدامی پارک علم و فناوری گلستان رنگ "سبز" به خود گرفته و امروز معاون استاندار شخصا به پارک علم و فناوری رفته تا از نزدیک بتواند شرایط حضور سیاوش بسطامی و فرزندش را تسهیل کند.

به گزارش تيترآ‍زاد به نقل از گلستان ما ؛ گویا حواشی ادامه دار آزمون استخدامی پارک علم و فناوری گلستان همچنان ادامه دارد .
امروز شنیده شد که محمود ربیعی معاون اقتصادی و توسعه منابع انسانی استانداری گلستان شخصا به پارک علم و فناوری رفته تا از نزدیک شاهد آزمون شفاهی این استخدامی باشد.
سیاوش بسطامی رابط جوان استاندار و پسر محمود ربیعی معاون استاندار امروز برای آزمون شفاهی رفتند که این امر خود شائبه انگیز است .
برخی شرکت کنندگان در ازمون از دیدن چنین صحنه هایی از استخدام خود کاملا ناامید شده اند . آنها معتقدند چرا ربیعی طی این سالها خبری از پارک علم و فناوری و جوانان مستعد استان نگرفته است ؟
آنها که از نزدیک محمود ربیعی را می شناسند می دانند که او کسی نیست که به این راحتی برای کسی کاری انجام دهد ، همراه فردی برود و برایش وقت بگذارد ، او همان کسی است که در اوج تکاپوهای فتنه 88 ستاد موسوی در گرگان را تعطیل اعلام کرد و آتش اعتراضات را در دامن شخصیتهای حقیقی سبز انداخت تا ستاد و جایگاه خودش را برای آینده مصون سازی کند.
به همین دلیل احتمال می دهند که ربیعی چون دبیر حزب کارگزاران سازندگی استان گلستان می باشد از طرف بزرگان این حزب در تهران مجبور به استخدام سیاوش بسطامی عضو جوان اصلاح طلب این حزب شده است .
قوت گرفتن احتمال حضور برزعلی در پارک در آینده ای نزدیک
همچنین شنیده ها حاکیست حکم دکتر برزعلی به عنوان مدیر پارک علم و فناوری استان گلستان در تهران مراحل نهایی خود را گذرانده و به احتمال زیاد هفته های آینده شاهد تودیع و معارفه مدیر جدید خواهیم بود .
قرار بود دولت حسن روحانی فراجناحی باشد و طبق منویات مقام معظم رهبری از حضور فتنه گران و سبزهای تندرو در دولت جلوگیری شود اما دولتی های گلستان سعی دارند به هر نحوی شده سیاوش بسطامی را وارد دستگاه علم و فناوری کنند .
همچنین استخدام در دستگاههای دولتی بنا به دستور جهانگیری معاون اول رئیس جمهور ممنوع است حال چطور خون برخی ها رنگین تر شده ، بر همگان پوشیده است .
امیدواریم مسئولان استانداری گلستان برای اینگونه اقدامات خود جوابهای قانع کننده ای داشته باشند.
انتهای پیام /