Deprecated: Methods with the same name as their class will not be constructors in a future version of PHP; plgContentJComments has a deprecated constructor in /home/titreazad/domains/titreazad.ir/public_html/plugins/content/jcomments/jcomments.php on line 25

نایب رئیس شورای شهر گرگان گفت : اکثریت شورای شهر گرگان طرح ممنوعیت بکارگیری بازنشستگان که در نتیجه آن شهردار گرگان باید با سمتش خداحافظی کند را تصویب کردند .

به گزارش تيتر آ‍زاد به نقل ازگلستان ما ؛ مهران فدوی امشب در گفتگوی اختصاصی با این پایگاه خبری با اعلام خبر فوق افزود : در جلسه امشب نامه چند روز پیش رئیس کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور در خصوص ممنوعیت بکارگیری بازنشسته ها در دستور کار قرار گرفت و مفاد آن به تصویب اکثریت اعضا رسید .
فدوی به سه بند این دستور اشاره کرد و گفت : دربند اول آمده است : به استناد ماده واحده و تبصره (1) ذیل آن قانون ممنوعیت به کارگیری بازنشستگان مصوب 20.2.1395 چنانچه بنیاد شهید و امور ایثارگران اعلام نموده اند که شهردار گرگان ایثارگر نمی باشد ادامه فعالیت مشار الیه غیر قانونی است .
بند دوم : مشارالیه مشمول بند(د) تبصره ماده(71)قانون تشکیلات وظایف و انتخابات شوراهای اسلامی کشور و انتخاب شهرداران مصوب 1.3.1375 اصلاحات بعدی آن می گردد لذا به اعضای محترم شورای اسلامی شهر گرگان عینا اعلام گردد.
بند سوم : شورای مذکور موظف است بر اساس قانون اقدام نماید .
نایب رئیس شورای شهر گرگان با اشاره به نامه ارسال شده از طرف کولیوند تصریح داشت: بندهای این نامه کاملا صراحت دارد و در خاتمه گفته اعضا باید قانون را اجرا کنند ، لذا اعضای شورای شهر گرگان در جلسه امشب این طرح را در دستور کار قرار دادند و با اکثریت آرا یعنی 8 رای آن را تصویب کردند .
فدوی با اشاره به اینکه علاقه مند بود این طرح بیشتر بررسی شود ، خاطرنشان کرد: متاسفانه دوستان ما در طیف حامیان شهردار طی چند ماه گذشته بارها آبستراکسیون کرده و جلسات شورا را تعطیل کردند و با این کار از هم اندیشی و تامل بیشتر جلوگیری می شد .
وی در پاسخ به این سوال که نتیجه این مصوبه شورا چه می شود و آیا به کار شهردار گرگان خاتمه داده می شود گفت : این مصوبه نیز مانند سایر مصوبات شورا فردا نوشته می شود و برای تایید به فرمانداری گرگان می رود ، هیئت تطبیق فرمانداری گرگان متشکل از سه نفر ( نماینده دادگستری – نماینده فرمانداری – نماینده شورای استان) بررسی های لازم را انجام می دهد و نهایتا رای خود را اعلام می کند .
فدوی تاکید کرد: به شخصه برایم مهم نیست صادقلو بماند یا برود اما معتقدم قانون باید اجرا بشود ، سرلوحه کار ما قانون است و قانونگذار بر اساس مبانی منطقی و درست تصمیم به این کاری یعنی بازنشستگی مدیران مسن گرفته است .
نایب رئیس شورای شهر گرگان در پاسخ به این سوال که در آستانه افتتاح روگذر چهارهزار شهید گلستان این مصوبه حواشی ایجاد نخواهد کرد ، افزود : افتتاحیه روگذر مسیری است که انجام می شود و ربطی به این قضیه ندارد چون این فقط شهردار نبود که برای ساخت این روگذر زحمت کشید بلکه همه زحمت کشیدند و از طرفی این مصوبه تازه فردا نوشته می شود و تا دو هفته وقت دارد در فرمانداری گرگان بررسی شود .
دکتر فدوی در پایان اظهار امیدواری کرد : آنچه که خیر و برکت است برای مردم این شهر اتفاق بیفتد .
0154انتهای پیام /