Deprecated: Methods with the same name as their class will not be constructors in a future version of PHP; plgContentJComments has a deprecated constructor in /home/titreazad/domains/titreazad.ir/public_html/plugins/content/jcomments/jcomments.php on line 25

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان گلستان در خصوص انتشار مطلبی با مضمون واردات کود اوره و آمونیاک از قزاقستان توضیحاتی ارائه کرد.

به گزارش تيترآ‍زاد به نقل از گلستان ما ؛ مختار مهاجر رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان گلستان در مورد مطلب منتشره در این پایگاه خبری در خصوص واردات کود اوره و آمونیاک از قزاقستان توضیحاتی ارائه کرد.
مهاجر گفت : اگر قرار داد کود با قیمت پیشنهادی ما قطعی شود ، تاجرها می توانند محصولات خودمان را صادر کنند و از قزاقستان با قیمت پیشنهادی وارد کنند و سود خوبی برای تجار به همراه دارد .
رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان گلستان افزود: علاوه بر موارد فوق زمینه صادرات محصولات کشاورزی تولیدی در استان گلستان به آسیای میانه فراهم تر می شود .
وی اظهار امیدواری کرد این قراردادها بتواند بخشی از مشکلات حوزه کشاورزی استان گلستان را مرتفع کند و به تولید در این بخش رونق بخشد .
انتهای پیام /